Wordless Wednesday #11: Strawberry Cameron.

on Rabu, Januari 25, 2012



Ranking: 5

45 comments

25 Januari 2012 10:31 PG

wah.. best.
meh saya celup coklat..
:D

25 Januari 2012 10:42 PG

Celup dalam coklat hm... sedap Iza

25 Januari 2012 11:16 PG

salam..
wahh..cuti raya cina ke
Cameron Highland ke..?
nampak sedap tu..yum yum

25 Januari 2012 11:24 PG

amboi.. bercuti ke Cameron ke... best nya.. nak sikit stoberi..

nak menjemput join GA
http://ibualiya.blogspot.com/2011/12/contest-giveaway-ibu-sihat-anak-riang.html

25 Januari 2012 11:57 PG

Bestnya Straberry. Cuti-cuti raya cina di CH ker.

25 Januari 2012 3:53 PTG

Silakan...nak tumpang sekaki.

25 Januari 2012 3:54 PTG

Memang sedap tapi tak beli untuk dibawa pulang pun.
Makan kat sana je.

25 Januari 2012 3:58 PTG

W'salam..
Ya, destinasi percutian pertama untuk tahun 2012.
Kalau makan kat sana sedap la,
kalau bawak balik, jadi masam.

25 Januari 2012 3:59 PTG

Ya kakyong...
Jalan2 cari makan..hehe.

InsyaAllah, nanti saya intai.

25 Januari 2012 4:00 PTG

Ya kak ni, ke CH sabtu lepas,
punya la ramai orang, jalan pun jam.

25 Januari 2012 4:37 PTG

oh tidakk.. lama tak mkn strawberry.. last makan hari tu 3 taun lps.. kat genting..

25 Januari 2012 4:46 PTG

bestnya..cecah dgn gula ni masyaAllah...sedap!!

rindu nak g cameron lagi...

25 Januari 2012 5:47 PTG

pernah juga merasa makan buah strawberi nie,,,tapi saya tak minat sangat,,masam,,kalau letak kat kek barulah saya makan,,

25 Januari 2012 5:50 PTG

Warna merahnya sangat menarik perhatian! Merah menyala! :D

25 Januari 2012 6:34 PTG

bestnya..kan best kalo dpt makan buah strawberi hari2 kan

25 Januari 2012 6:53 PTG

pernah bawa balik ke kelantan buah ni
memang tak boleh nak dimakan lagi
huhu

25 Januari 2012 8:33 PTG

Salam.
Waaaaah... sedapnya makan strawberi ni sambil drive kereta tengok pemandangan di Cameron highlands.....

25 Januari 2012 9:00 PTG

dah lama x pergi sana dan mkn strawberry :)

25 Januari 2012 9:35 PTG

assalam iza

Buah straberry cameron ni sedap makan dekat cameron jer,
bila bawa turun dah x sedap. Rasa dia jadi masam ... :)

25 Januari 2012 9:47 PTG

Dulu ketika syarikat bermesyuarat di Cameron Highland ada buat pertandingan memakan Strawberry di celup cokelat. Memang best berlumba siapa paling awal habis makan.

25 Januari 2012 9:52 PTG

best nyer .. berapa sekilo ni

25 Januari 2012 10:07 PTG

ooo tidak, dah lama betul tak pi sana

25 Januari 2012 11:22 PTG

salam,
dulu masa kecik2 selalu terbayang petik strawberi di cameron.. tapi setakat ni belum ada rezeki sampai di sana.. setakat genting highland je pernah sampai

25 Januari 2012 11:53 PTG

Askm. terima kasih undinya.
merah menyala strawberi. pelik sikit ye bila bawak balik jadi masam.

26 Januari 2012 2:12 PG

wahh, bak sikit..

26 Januari 2012 2:39 PG

TERLIUR!!!

26 Januari 2012 7:27 PG

merah itu mengoda

26 Januari 2012 9:13 PG

Hmm cicah choclate sedap tu hehehe...

27 Januari 2012 3:19 PTG

Ya la, kena letak gula baru sedap..

27 Januari 2012 3:20 PTG

Yang dekat kek tu dah di awet kot sebab tak kecut2.

27 Januari 2012 3:20 PTG

Nampak sedap tapi masam..

27 Januari 2012 3:21 PTG

Masam la...
boleh la nak turunkan berat badan..

27 Januari 2012 3:21 PTG

Kenapa? masam ke?

27 Januari 2012 3:22 PTG

W'salam..
Kalau makan dengan coklat sedap la..

27 Januari 2012 3:23 PTG

Sekarang ni sejuk kat sana..
tambah2 kalau time hujan.

27 Januari 2012 3:24 PTG

W'salam..
Betul la.
Bila kaji betul2, rupanya pengusaha kat sana ada letak
sedikit gula sebelum letak coklat atau krim,
patut la manis.

27 Januari 2012 3:25 PTG

Sedap dengar...

27 Januari 2012 3:27 PTG

Entah la, tak pernah beli kilo.
Biasanya sekotak tu letak krim dan coklat RM10.
Kalau strawberry sahaja 3 kotak RM10 ada, 5 kotak RM10 pun ada.
Ikut kuantiti dan kualiti juga.

27 Januari 2012 3:28 PTG

Bila nak pi?
Kalau nak pi, jangan pi masa hujan,
sejuk sangat2.

27 Januari 2012 3:29 PTG

W'salam..
Saya tak sampai Genting Highland lagi,
baru sampai kat Genting Sempah.

27 Januari 2012 3:30 PTG

W'salam..
Sama2..
Biasa la tu..
Nak manis, kena letak gula la..

27 Januari 2012 3:31 PTG

Ambik la..

27 Januari 2012 3:33 PTG

like!

27 Januari 2012 3:33 PTG

betul..

27 Januari 2012 3:33 PTG

Mai makan..

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved