Wordless Wednesday # 6: Ais Krim Malaysia.

on Rabu, November 23, 2011

Assalamualaikum,
Salam 1 Dunia.

Dulu-dulu, kegemaranku. Kini, puteriku.




Ranking: 5

16 comments

23 November 2011 12:05 PG

hehe teringat dulu masa balik sekolah beli 2, satu utk aku satu utk mak, ehee.. beli kat pakcik bawak bas..

23 November 2011 12:49 PG

@padin pakcik bawak bas jual eskrim. dua dalam satu tu. bijak2 ... ha33

23 November 2011 1:26 PG

alahai..
rindunya nak makan eskem ni..

dulu2 selalu buat sendiri..

he2..

23 November 2011 1:57 PG

salam..
laa ni ke?saya panggil
ais krim batang je nih..
sampai ke ler wajib dalam
peti ais..

23 November 2011 7:57 PG

waaa sedap niiii
rajinnye sis buat

23 November 2011 8:21 PG

salam;
yap..aiskream masa sekolah2 dulu,dulu seposen 2 batang sekarang ni sebatang 20sen atau 30sen...

23 November 2011 9:08 PG

heeeee nak jugek!!

23 November 2011 10:40 PG

lg best klu ada perisa bubur kacang, durian, durian belanda..

23 November 2011 1:04 PTG

Eskem kegemaranku jugak ☺☺

24 November 2011 11:20 PTG

salam Iza..
kena edit balik kotak komen ni
cuba ke Mari Bina Blog semula..
ada yang tak kena..saya pun dah
edit sendiri semula..pertama tanda
arrow tu dah jadi hitam..

27 November 2011 4:23 PTG

@zulkbo
W'salam..
Ok, terima kasih bagitau hal ni..jap lagi saya ke sana..

6 Disember 2011 1:50 PG

ooooo..dulu 10sen je eskrem ni...skrg naik harga..huh!

12 Disember 2011 9:34 PTG

ermmm... bestnya, dah lama x mkn. nak buat la... oren + asamboi...

27 Februari 2012 12:57 PTG

kakak saya penah buat..sy jual dekat skola...

27 Februari 2012 2:01 PTG

Cikgu tak marah ke jual kat sekolah?

27 Februari 2012 4:53 PTG

sy suka gak eskrim ni.mcm2 perisa ade

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved