Wordless Wednesday # 5: Pets.

on Rabu, November 16, 2011

Assalamualaikum,
Salam 1 Dunia.

Ahli baru sejak 1 November lepas.

Ranking: 5

17 comments

16 November 2011 12:26 PG

salam..
ermm..comelnya..
geram la pulak
saya kat apartment
ni memang tak boleh
bela pets

16 November 2011 12:30 PG

yang keberapa ni???hehe

16 November 2011 12:35 PG

comel! nama apa ni?

16 November 2011 1:18 PG

assalam iza

Bertambah sibuk ler bila tambah penghuni dkt rumah. kena traning berak kencing dkat luar rumah tu. kalau x, semerbak ler bau :P

16 November 2011 1:32 PG

Ingat nak bela juga tp asyik kena curi je dah x de hati dah :(

16 November 2011 9:25 PG

comel..

16 November 2011 10:38 PG

Salam;
Petanda rezeki awak murah..apatah lagi jika awak terus bela kucing tu..lagipun kucing tu cantik jugak,aku suka tengok ekornya yang kembang tu.

16 November 2011 2:27 PTG

alamak...bukan peminat kucing la huhuhhhhh

16 November 2011 2:38 PTG

Salam ziarah,comel dan gebunya kucing ni....

16 November 2011 2:39 PTG

@zulkbo
W'salam..
Kenapa tak boleh bela? kucing saya pun dok dalam rumah je, tak dibenarkan keluar, takut hilang...

16 November 2011 2:40 PTG

@cikgu Naman
Pertama la..dulu pernah bela hamster, mati. Bela rabbits tapi dah bagi kat orang...

16 November 2011 2:41 PTG

@sLpmEpLz™
Abu je, tuan kedai tu kata tak boleh tukar nama sebab dari kecil sudah dipanggil dengan nama Abu..

16 November 2011 2:45 PTG

@wachak
W'salam..
Ya la, aku semakin sibuk la..Tak payah nak training lagi dah, dia dah pandai cari tempat khas sejak kecil kot. Ada sediakan litter box, dia "u'uh" dalam tu la...tiap2 pagi kena buang najis.

16 November 2011 2:46 PTG

@EmpayarUtama
Napa lepaskan kucing tu kat luar, memang la kena curi. Sapa tak berkenan tengok ekor kembang.

16 November 2011 2:47 PTG

@yusuflaili
W'salam..
Amin...harap2 bertahan lama kalau dia tak buat hal..

16 November 2011 2:47 PTG
16 November 2011 2:49 PTG

@Ros
Terima kasih.

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved