Wordless Wednesday: Tembikai.

on Rabu, Julai 06, 2011

Assalamualaikum,
Salam 1 Dunia.



Segalanya boleh dihasilkan dengan hanya menggunakan buah yang disukai ramai, juga sebagai penghilang dahaga di kala cuaca panas. Siapa yang tidak terliur dengan warnanya yang merah, rasanya yang manis, pastinya memikat hati ramai penggemar buah tidak kira peringkat umur.
Ranking: 5

16 comments

6 Julai 2011 12:18 PG

salam..
kreatif betul tu
buat hantaran kahwin
pun satu ideas ni..
he he..

6 Julai 2011 1:53 PG

perghhhh... yang muka orang tue nak makan pun takut haha

6 Julai 2011 6:27 PG

ukiran bunga ngan muka pakcik tu cantik kan kak? hebat sungguh kreativiti diorg :)

6 Julai 2011 7:58 PG

assalam iza

kretif ar sapa yg ukir tembikai ni. minat gak bab2 ukir buah ni tapi x sempat nk belajar

6 Julai 2011 8:11 PG

no 1 4 5 memang detai, berjam2 nak wat tu haha

6 Julai 2011 10:29 PG

Sgt creative ☺☺

6 Julai 2011 10:58 PG

kreatif btl la otak org2 ni ye..

mak suka gila pic org tua tu!

6 Julai 2011 12:52 PTG

Assalamualaikum Iza,

Buah pelbagai guna selain boleh dibuat gubahan, boleh juga menghilangkan dahaga.

6 Julai 2011 12:52 PTG

salam kak iza! lame kita x jenguk blog sesapa.. sihat?

btw kita suka tgk yg ada cyclist tu! giler cool!

6 Julai 2011 12:55 PTG

suke pic krete tue..sgt unik

6 Julai 2011 3:03 PTG

kepala 'atok' tu nice!;-P

6 Julai 2011 5:40 PTG

haha , unik gler !

6 Julai 2011 6:15 PTG

salam, gambar satu tu memang seni habis..
saya suka tembikai.. sebiji seorang punya..

6 Julai 2011 11:22 PTG

Assalam..

Memang kreatif..mcm obses dgn buah tembikai..tembikai kuning pun sedap

6 Julai 2011 11:35 PTG

wah...menarik betul tembikai tu...

7 Julai 2011 12:54 PG

Kreatif sgguh idea manusia yg diciptakan Allah, dpt merealisasikan buah tempikai menjadi bermacam2 perkara/benda yg menarik. T/kasih Teratak Usang krna menerbitkan 1 artikal yg m/narik.

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved