Projek Kerajaan Negeri Kedah.

on Isnin, November 21, 2011

Assalamualaikum,
Salam 1 Dunia.


Sedikit selingan politik. Sekadar perkongsian tentang pembangunan yang dirancang di negeri tercinta. Jom saksikan video ini.

Ranking: 5

18 comments

21 November 2011 4:41 PTG

Moga manfaatnya banyak utk rakyat jelata...

21 November 2011 5:46 PTG

awat plak, pcl xleh tgk video tu...tak pa nt mai lain....tq singgah sana.

21 November 2011 10:58 PTG

waalaikumusalam..

yang baik2 sahaja buat negeri tercinta..amin

21 November 2011 11:52 PTG

Alhamdullilah Kedah ok jer :)

22 November 2011 12:33 PG

assalam iza

Nasib baik ada internet. Berita mcam ni mana kuar kat dlm TV

22 November 2011 2:27 PG

tu diaaa org kedah cek naa.....hahaha moga segalanya tercapai :)

Entri terkini | Selamanya Harimau Malaya

22 November 2011 11:14 PG

salam;
moga negeri kedah maju jaya dan makmur selalu.

22 November 2011 12:35 PTG

Yang hat best sekali tang ayat...."dulu tu pun pesen hat tu jugak...." tapi dulu banyak bocok... kata org kedah... betul ke ek... ada perkataan "bocok"?

Syok jugak kalau dok ulas kat penadigital....

22 November 2011 2:24 PTG

ala, tak dpt tgk...segala mak nenek video kena blocked kat ofis ni...huhu...

22 November 2011 11:29 PTG

@Kakzakie
Mudah-mudahan..

22 November 2011 11:30 PTG

@PCL
Internet slow kot...ok, sama2.

22 November 2011 11:30 PTG
22 November 2011 11:31 PTG

@Nine
Harap2 begitulah..

22 November 2011 11:33 PTG

@wachak
W'salam..
Betul tu. Tambah2 dari pihak pembangkang. Mana ada kat tv pihak kerajaan puji pembangkang. Sebaliknya ada la..

22 November 2011 11:34 PTG

@Kazen
Haa...dia la tu..

22 November 2011 11:34 PTG

@yusuflaili
W'salamm, Amin..

22 November 2011 11:36 PTG

@penadigital
Hehe..kes sensetif tu ka? Jangan tersalah tafsiran dah la...

22 November 2011 11:37 PTG

@wahida
Ya ka? Sadisnya...

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved