Wordless Wednesday # 2: Rojak.

on Rabu, Julai 13, 2011

Assalamualaikum,
Salam 1 Dunia.

Sedapnya...
Kalau dapat makan di tepi laut, angin bertiup sepoi-sepoi...

Di Utara dipanggil rojak.
Di Pantai Timur dipanggil "colek", betul ke?
Ranking: 5

11 comments

13 Julai 2011 12:22 PG

memang sedap.. rojak ke.. colek ke.. kita ngap jer.. :D

13 Julai 2011 12:43 PG

salam..
ermmm..
ermmm..
ermmm...
tak boleh cakap la
wordless..he he..


**makan colek ka?
alahai mak buyung..
:D

13 Julai 2011 12:51 PG

Kat Johor macam-macam jenis rojak. Yang tu macam Rojak Petis je.

13 Julai 2011 8:05 PG

Assalamualaikum,

Colek mungkin orang Kelantan kata. Orang Terengganu tak tau panggil aper.

13 Julai 2011 8:26 PG

kalau beli rojak buah ni,kami mesti asing2 makan benda masam je macam mangga ngan nenas, kalau timun dgn sengkuang tu asing tepi, baik tk payah belikan..huhu

13 Julai 2011 9:23 PG

wasallam;
Di Sarawak ianya dipanggil rojak juga.Yang paling digemari ialah "Rojak Sontong".

13 Julai 2011 12:14 PTG

sy pun panggil rojak gak..mmgla sodap huhuhhhh

13 Julai 2011 12:55 PTG

aduhai..meleleh air liur...kat mane nak cari ni..

13 Julai 2011 4:49 PTG

Salam Azila..jemput singgah umah atie amik award & jwp TAQ yer..kita ringan2kan jemari tue..hikhik

13 Julai 2011 5:33 PTG

Terima kasih atas komen di atas.

13 Julai 2011 9:23 PTG

a'a...belah pantai timur panggil rojak. auwwww!


#terliur :)

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved