Buffered Earning Bertamu Apabila Blog Bersawang

on Sabtu, Ogos 24, 2013

Assalamualaikum,
Salam Sejahtera, Salam 1 Dunia.

Aku tak nak tulis berjela-jela. Cukup la sekadar menyatakan rasa syukur dengan rezeki yang dikurniakanNya.

Hari ni saja gatal tangan jengok akaun Nuffnang...
Ni la gambarannya...


Bila blog bersawang, BE pun datang...
Tetiba timbul pulak semangat untuk menarik semula membaca tapi bilakah adanya masa itu?
Ranking: 5

7 comments

24 Ogos 2013 11:13 PG

hmmmmm, tulis jangan tak tulis dalam blog

25 Ogos 2013 12:55 PTG

Tanniah. Rezeki bulan Syawal.

26 Ogos 2013 12:41 PG

ada l ainfo yg org duk cari tu.. bagus la.. rezeki raya tu..

27 Ogos 2013 6:39 PTG

Haaa tu la pasal. BE ni akan lebat kalau belog tak berapa aktif je. Tips yang diorang beri semua tak boleh pakai :)

30 Ogos 2013 5:48 PTG

@AkuBiomed
Alhamdulillah..

30 Ogos 2013 5:49 PTG

@Sam Banjamin
Alhamdulillah...syukur

30 Ogos 2013 5:49 PTG

@Empayar Utama
Hahahah....bertentangan dengan info yang kita baca kan...hehe..

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved