Prestasi November 2011.

on Isnin, Disember 05, 2011

Assalamualaikum,
Salam 1 Dunia

Tak seperti blog-blog lain dengan trafik yang lebih gempaq, trafik blog aku biasa-biasa sahaja. Mungkin trafik paling rendah di arena blog.



Paparan trafik untuk bulan November 2011. Tak banyak mana trafik untuk bulan November. Sekadar pembakar semangat untuk bulan dan tahun akan datang.

Post lama:
Ranking: 5

18 comments

5 Disember 2011 12:19 PG

lawa dia punya graf..macam taburan normal..ehehe

5 Disember 2011 1:23 PG

assalam iza

Kira ok lagi trafic blog ni dari blog guaotai tu ... he33

5 Disember 2011 3:53 PG

salam..
alhamdulillah..
janji ada trafik kan
ada blog saya yang lain
tak masuk 10 orang pun
seminggu..he he

5 Disember 2011 9:10 PG

wow!! tahniah..ni dah boleh apply innity ni... kalau beralih ke WP dah boleh cecah ribu2(gitu le kalau ikut cite blogger lain yg dah convert)... blog teman baru tak sampai suku dari graft tu...huhuhu...

5 Disember 2011 10:12 PG

Ok lah tu iza, saya nyer lagi rendah dari ni. Ikut angin gak.

5 Disember 2011 12:26 PTG

salam,

bolehlah sekadar yg termampu..kita memang ingin lebih dari itu tapi kerana tugasan kita..mungkin lain waktu kita boleh memperbaikinya laki...

5 Disember 2011 12:37 PTG

alhamdulillah...trafik memberangsangkan

5 Disember 2011 1:06 PTG

wahhh kencang jugak tu
heheh

5 Disember 2011 3:47 PTG

salam..ok lah tu trafik..ada je blog yg lebih rendah daripada..apapun bersyukurlah :)

5 Disember 2011 3:49 PTG

@adele
W'salam..
Syukur, Alhamdulillah..
Terima ksih..

5 Disember 2011 3:50 PTG

@nurkaloi
Boleh la..

5 Disember 2011 3:51 PTG

@penadigital
Terima kasih..
Awal2 lagi innity reject...

5 Disember 2011 3:53 PTG

@zulkbo
W'salam..
Alhamdulillah, ada juga la trafik masuk..
Blog lain tak kira la, blog utama tu yang penting, En. Zul dah cecah ribu.

5 Disember 2011 6:40 PTG

salam kenalan..

tinggi lah jugak tu.. kakyong tak tgk lagi bulan NOv camana rupa trafik blog..

yg penting ada kawan2 dtg meriahkan blog kita..

5 Disember 2011 6:45 PTG

@kakyong
Salam kenal...
Betul kata kakyong..

5 Disember 2011 6:45 PTG

@kakyong
Salam kenal...
Betul kata kakyong..

11 Disember 2011 10:31 PTG

slm kenal... sy follow sini

kak punya graf ok la jugk.. sy punya adoi..segan nak tgk...hihihi

12 Jun 2012 1:11 PTG

trafik blog saya lebih kurang 100 UV jer..hahaa..ni kira banyak sangat lah ni.. :-)

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved