Teka-teki 3.

on Ahad, Februari 26, 2012

Assalamualaikum,
Salam Sejahtera, Salam 1 Dunia.
Di hari minggu ni, mungkin ramai yang keluar bersantai di luar setelah hampir seminggu penat bekerja. Bagi yang rajin online, apa kata jom kita cuba duga minda. Teka-teki ni dah lama ada dalam simpanan aku. Sekadar suka-suka, tak ada hadiah atau ganjaran.

Nampak gambar kat atas tu? Itulah Kutub Utara. Pada suatu hari, ada sebuah kapal terbang tersesat ke Kutub Utara. Masuk sahaja ke Kutub Utara, terus kapal terbang itu jatuh dan terhempas ke bawah. Agaknya kenapa kapal terbang itu jatuh?


Entri Lama:
Ranking: 5

6 comments

26 Februari 2012 2:36 PG

alamak tak tahu laa teka teki ni......tak sabar tunggu jawapan

26 Februari 2012 6:50 PG

tak tahu jawapan...nak tunggu jawapan gak..hehe..

26 Februari 2012 10:41 PG

sebab minyaknya habis .. kan ke dia tersesat ke kutub utara sedangkan dia nak pergi ke kutub selatan.

26 Februari 2012 11:01 PG

tak kan dia terhempas ke atas pula . mestilah ke bawah, ataupun jatuh.:P ok xtau :p bantai je :p kehkehkeh!

26 Februari 2012 6:02 PTG

Sebab minyak dalam tangki dah beku kot... kih kih...

26 Februari 2012 11:15 PTG

salam..
sejuk kat sana tu..
confirm minyak jet
beku..he he

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved