Putihmerahbiru 1st Giveaway.

on Jumaat, Mac 11, 2011


Assalamualaikum,
Salam 1 Dunia.

Musim kemarau minda telah tiba, jadi untuk tidak membiarkan ianya terus usang, maka dengan sukacitanya aku nak join giveaway yang dianjurkan oleh Cik Syuhada.


Syarat-syarat yang ditetapkan:

1) Follow blog putihmerahbiru.blogspot.com
(follower ke 194)
2) Buat 1 entri tentang giveaway ni (ok)
3) Letak pic di atas dlm entri n sidebar (optional)
4) Antara putih,merah dan biru. Mana pilihan kamu?
Mesti la pilih biru sebab biru melambangkan perpaduan.
4) Tag 2 orang kawan dan pastikan mereka tahu.
~ pak long (http://paklongsifu.blogspot.com)
~ intan izani (http://intanizani.blogspot.com)
5) Letakkan link entri anda di bahagian komen blog putihmerahbiru.blogspot.com (ok)

Tarikh tutup penyertaan: 30 Mac 2011, 11.50 malam.
Ada 5 hadiah misteri pada yang bertuah.

Contest Yang Sedang Berlangsung:
Anjung Streamyx


Ranking: 5

8 comments

11 Mac 2011 3:21 PTG

tq kak. sy nak tag sape pulak eh? hehe.

11 Mac 2011 4:26 PTG

Good luck iza.

11 Mac 2011 5:32 PTG

salam..
rajin Puan Iza kita join contest..
harapan mendapat kemenangan nanti..ada lah rezekinya..insyaallah

11 Mac 2011 8:28 PTG

salam...
mekasih banyak buat akak iza kerana sudi TAG saya

12 Mac 2011 11:38 PG

lama aku tak skodeng sini!! yuhhuu jalan2 melawat sabahat lama..

12 Mac 2011 12:10 PTG

selamat berjaya Iza

12 Mac 2011 2:32 PTG

@intan izani
hehe...cari sapa2 yg rajin, ramai blogger yg rajin..

@fiza
thanks..

@zulkbo
W'salam..
Biasa la en. Zul, nak up date blog. Kalau ada rezeki, insyaAllah..

@pak long
W'salam..
Sama2.

@DgurLinReD
Aku pun dah lama tak pi blog hang, sat lagi aku terjah..

12 Mac 2011 2:33 PTG

@Cik Sembang
Terima kasih..

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved