Giveaway From Sabah

on Selasa, Februari 15, 2011

Assalamualaikum,
Salam 1 Dunia.


Ketika aku menziarah sahabat-sahabat blogger di bloglist, terjumpa pula dengan Giveaway yang dianjurkan oleh Wanbu dari blog Cambestjerk. Tertarik hati nak join. Semua syarat-syarat yang ditetapkan telah aku penuhi. Nak tau apa syarat-syaratnya, sila klik Banner Giveaway di atas.

Impian aku jika berpeluang ke Sabah...
Aku nak membeli MUTIARA HITAM yang aku idam-idamkan sejak dulu lagi sebanyak yang termampu untuk dijadikan rantai tangan dan batu cincin serta sejenis BATU (loket) yang dikatakan BERCAHAYA mengikut bulan. Batu ini memang ada kerana arwah abah pernah beli satu untuk mamaku, 37 tahun yang lalu.

Para pemenang yang bakal dipilih:

1. 3 orang pemenang akan dipilih dari setiap gender. Kiranya 3 lelaki 3 perempuan.
2. Pemenang akan dipilih melalui cabutan bertuah oleh "my sweety girl"...
3.) Hadiah akan dimaklumkan selepas Wan balik dari trip berkenaan (yang penting ole-ole dari Sabah).
4. Tempoh penyertaan : bermula 15 Februari 2011 hingga 1 April 2011.

Sesiapa yang berminat boleh turut serta.
Jangan lupa juga untuk join Hadiah Menarik Dari Blog Mustaffa Baharudin.
Ranking: 5

5 comments

15 Februari 2011 pada 10:20 PG

salam Iza..
anda memang rajin join contest
harapan menjadi salah seorang
pemenangnya nanti..

15 Februari 2011 pada 4:01 PTG

@zulkbo
W'salam...
Rajin jgk kalau syaratnya tak menyusahkan. InsyaAllah, selalunya GA ni susah nak menang. Ikut nasib.

15 Februari 2011 pada 4:04 PTG

wuahhh!!!gud luck wak..hadiah best tu...!!!

27 Februari 2011 pada 11:48 PG

tq... join saya punyer giveway (^_^)

27 Februari 2011 pada 3:52 PTG

@wanbu
Welcome..

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved