Ada Award Lagi...

on Jumaat, Julai 02, 2010

Salam....

Kali ini aku ingin menyempurnakan award yang tertangguh beberapa hari lepas setelah sehari berturut-turut award datang mencurah-curah ke Teratak Usang. Aku tak boleh selalu up date blog sebab kadang-kadang mood tak ada. Kalau rajin up date pun tapi idea tak ada susah juga. Kesimpulannya, kalau nk up date blog biarlah kerajinan mengiringi idea.

Aku di tag oleh Farah Nabila. Bagi menghargai penat lelah beliau berlari-lari ke Teratak Usang untuk mengkhabarkan tentang award ini, maka aku akan sambut baik award yang di beri.


Pastinya setiap award dan tag punya soalan. Soalan yang di tanya:

1#adakah anda rasa happy sangat
Ya, happy sangat.

2#kenapa anda rasa happy?
Sebab dah berjaya melepasi 100 unik visitor pada hari ini dan ketika ini.

3#apakah yang membuatkan anda rasa happy?
Dah terjawab di atas.

4#nyatakan warna yang anda suke?
hitam, putih dan coklat.

5#tag lagi 9 rakan anda..

Tembume
Spek Pink
Azie
Qasih Nadira
Alimaz
Kazisha
Ejum
Hudalulu
Amyna
Ranking: 5

11 comments

2 Julai 2010 pada 6:23 PTG

biar aku jdik org 1st ulas..
urm utk ak xde??

2 Julai 2010 pada 6:59 PTG

@✖sLap mE pLz!™✖
Thanks, sudi singgah....
Kalau nk boleh je. Lepas ni kalau aku dapat award lagi, aku tak kan lupakan kau. Tungguuuuu......

2 Julai 2010 pada 8:38 PTG

okies.. terima kasey banyak2 sudi kongsi dengan myna.. nanti myna amik ya..

3 Julai 2010 pada 7:29 PTG

Award dah selamat d publish.. hehehhe.
terima kasey sekali lagik ya..

3 Julai 2010 pada 8:54 PTG

@Amyna
Ok, sama2...

5 Julai 2010 pada 8:50 PG

salam azila... melur mewangi di hujung laman kenai... rajin borak dalam Face Book... terima kasih bagi award nan ti saya post kan...

5 Julai 2010 pada 9:54 PG

@Alimaz-Kembara Terasing
W'salam...
Oooo, ya ka?

5 Julai 2010 pada 3:35 PTG

Salam Iza, Nanti saya ambik n publish award tu ya. Terima kasih.

5 Julai 2010 pada 3:46 PTG

@AziE
W'salam....Ok,sama2.

5 Julai 2010 pada 3:58 PTG

melepasi 100 UV sehari tu dah kira bagus.. mmg happy sangat2 tu :)

5 Julai 2010 pada 4:21 PTG

@kulanz
ahaks.....tersenyum bangga =)
Kalau tak blogwalking, memang tak blh nk dapat byk tu. Alhamdulillah...

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved