Majlis Makan Malam Kelab Kilat TNB.

on Ahad, Mei 13, 2012

Assalamualaikum,
Salam Sejahtera, Salam 1 Dunia.

Dengan tema Hijau, Kelab Kilat TNB Cawangan Hilir Perak telah mengadakan acara tahunan kelab iaitu Majlis Makan Malam yang bertempat di Dewan Bandaraya Teluk Intan. Majlis berlangsung dari jam 8 malam hingga 11 malam.


Semua tetamu sedang menjamu selera.


Acara diselang-selikan dengan pertandingan karaoke dan cabutan bertuah.


Sudah terlelap....

Akhir majlis.

Jumpa lagi di tahun hadapan.

Sebenarnya hari ini, majlis dilangsungkan dengan sukaneka keluarga.
Ranking: 5

19 comments

12 Mei 2012 11:46 PG

alahai cumelnyer baby yg lenyak titon tu alolololooo

12 Mei 2012 11:57 PG

aritu ada nampak entri gambar bangunan TNB berwarna hijau..sekarang ni warna TNB dah bertukar ye ?

12 Mei 2012 12:11 PTG

Bangunan,warna apa pun boleh cat.warna tnb merah kot,dulu biru..

12 Mei 2012 12:25 PTG

Iza,

Keluarga TNB rupanya. Kak dah miss annual dinner macam ni semenjak kami berdua dah bersara.
Cutenya anak iza tu.

12 Mei 2012 7:18 PTG

penat agknya bb tu.. :)

12 Mei 2012 10:55 PTG

Iza dulu staff TNB ke ? ... mesti makanannya sedap2 kan :D

13 Mei 2012 12:54 PG

awalnya buat majlis mkn malam

13 Mei 2012 1:15 PG

@Benjy Bloggerman
Hubby la TNB, iza tak kerja.

13 Mei 2012 1:15 PG

@chii
Ya la..

13 Mei 2012 1:16 PG

@jebengotai
Mengantuk sangat la tu walaupun suasana bising.

13 Mei 2012 1:16 PG

@Kunang-Kunang
Ya, terima kaish..

13 Mei 2012 1:27 PG

Kenapa gambarnya semua kabur?

13 Mei 2012 9:18 PG

Sebab ambil gambar dengan handphone yang sudah beberapa kali jatuh berderai, kantanya juga sudah kabur,tak dapat nak diclearkan lagi..

13 Mei 2012 11:39 PG

ramai yang datang tu...Kalau tengok pada gambar nampak cam senyap je =)

13 Mei 2012 12:43 PTG

Gambar sukaneka tu yg nk tengok nie.. :D Hehehe :D

13 Mei 2012 1:05 PTG

mula2 sekali pandang nampak kelan silat tapi tgk lagi sekali
KILAT.. har3...

baru nak tanya dah dapat tali pinggang hitam ke? hik3

13 Mei 2012 1:49 PTG

Kalau rakan video, memang bising la..

13 Mei 2012 1:50 PTG

Tak pergi jadi tak dapat la nk tengok gambar sukaneka.

13 Mei 2012 1:51 PTG

Kah..kah..kah..
Kalau tanya tali pinggang karate, tau la nak jawab..

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved