Gambar Pra Perkahwinan Awal Dan Scha Al-Yahya.

on Jumaat, Mei 04, 2012

Assalamualaikum,
Salam Sejahtera, Salam 1 Dunia.




Moga Majlis Perkahwinan pasangan bahagia ini berjalan lancar dan kekal ke akhir hayat.

Ranking: 5

15 comments

4 Mei 2012 12:28 PG

Seronok betul jadi artiskan ... nak kahwin je ada orang sponsor :D

4 Mei 2012 12:45 PG

Moga jodoh Awal & Scha kekal hingga ke akhir hayat. Amin.

4 Mei 2012 1:19 PG

romantik betul

4 Mei 2012 4:58 PG

comel... gaya klasik lagi

4 Mei 2012 8:53 PG

cantik gambar tu .. nampak klasik / vintage !

4 Mei 2012 10:29 PG

zaman sekarang ni suka sangat ada 'pra'..

jangan perkara yang lain pun di 'pra' kan jugak sudah la..

4 Mei 2012 11:30 PG

salam,
Ya..sungguh klasik,aku sangat suka suasana seperti itu.

4 Mei 2012 11:46 PG

Suka dengan tema yang dipilih
Dah macam poster filem pulak

Moga mereka kekal bahagia selamanya

4 Mei 2012 12:41 PTG

gambar ada kepala keretapi tu stylo..
hihihi

4 Mei 2012 3:15 PTG

hee dia pakai baju kapal terbag punya asal tetiba ada keretapi bagai hee...

suka tgok pasangan artis bhgia lebih2 lagi dara dan teruna

4 Mei 2012 3:23 PTG

nampak klasik...mcm org dulu2 pun ye gak

4 Mei 2012 8:40 PTG

klasiknya gmbr...si cute n ensom...hahaha

4 Mei 2012 10:19 PTG

muka awal mcm len lak..

4 Mei 2012 10:46 PTG

sokong dengan pipoq, jangan semua nak di 'pra' kan. kang anak masuk pra sekolah, ayah takda. sedeyy..

6 Mei 2012 10:55 PTG

betul tu...bila da biasa dimekap cantik,bila kawen xde beza dh...

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved