Datuk Siti Nurhaliza Mengandung?

on Rabu, Mac 30, 2011

Assalamualaikum,
Salam 1 Dunia.

Siapa yang tak kenal dengan penyanyi nombor satu Malaysia iaitu Datuk Siti Nurhaliza? Khabar-khabar angin mengatakan Datuk Siti mengandung tetapi beliau menafikannya. Mana satu yang betul ni?

Kalau tengok dari pemakaiannya, nampak macam mengandung atau mungkinkah baju yang dipakainya memyebabkan terjadi sedikit buncit? Aku jarang mengikuti perkembangan dunia artis. Aku terbaca berita ini di blog BeautifilNara. Nak tau lebih lanjut, sila terjah ke blog Beautifulnara.com
Ranking: 5

7 comments

29 Mac 2011 11:02 PTG

kalau betul alhamdulillah. rezeki siti

29 Mac 2011 11:19 PTG

Dia makin sihat perut boroi sikit kut :)
New Entry "Jackie Chan masih hidup belum mati."

29 Mac 2011 11:47 PTG

SALAM..
Dah beliau nafi tu..
betul lah sebab dari
empunya diri..
bab perut buncit..
adehhh..BIASA dah tu..?
:D

30 Mac 2011 2:02 PG

salam,
harap kali ni dia ada rezeki dan betul-betul mengandung.. semoga semuanya selamat

30 Mac 2011 2:32 PG

kita tunggu ajelah kenyataan rasmi dr beliau, tapi mmg bodynya nampak berisi skrg ni

30 Mac 2011 5:50 PG

salam....
tunggu kesahihan kisah ini.....artis dan kepelikan perangai...

30 Mac 2011 10:12 PG

salam..

nice blog..
nak tahu tak apa yg setiap malam..malam pertama?
salam singgah ke blog saya..

TQ

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved