Selamat Tinggal Perak.

on Sabtu, Disember 11, 2010

Assalamualaikum,
Salam 1 Dunia.



Ketika kalian membaca entry yang ringkas ini, mungkin aku dalam perjalanan ke Kedah dan seterusnya ke Perlis. Aku cuba curi masa untuk mengarang entry ini sebelum aku mengemas barang-barang yang akan di bawa pulang.

Esok (11 Disember 2010), rumah saudaraku mengadakan kenduri bersunat. Seperti yang diketahui umum, cuti sekolah yang panjang adalah musim kenduri samada kenduri kahwin mahupun kenduri bersunat.

Mungkin aku akan berada di kampung selama hampir sebulan kerana my hubby nak pergi memancing di Tasik Kenyir hujung bulan ini. Memancing lagi....

InsyaAllah, aku akan balas setiap kunjungan jika aku berpeluang menggunakan internet di kampung nanti. Doakan keselamatan aku dan keluarga.
Selamat bercuti semua...
Ranking: 5

20 comments

11 Disember 2010 12:15 PG

selamat bercuti..

11 Disember 2010 9:09 PG

Ikut ler sekali gi mancing. baru ler sehati sejiwa .. he33

11 Disember 2010 1:13 PTG

moga selamat sampai :D

11 Disember 2010 5:38 PTG

wah...dh sampai perlis?sihat ker?aku bz skit 2,3 menjak nih...lama x baca entry org lain...

11 Disember 2010 9:25 PTG

best! balik kg..
selamat blk kg.. ye

11 Disember 2010 9:39 PTG

Suruh hubby drive safely. Enjoy your weekend dekat kampung :-)

11 Disember 2010 11:18 PTG

@cikgu isza
Selamat bercuti jgk cikgu...cuti sekolah..

@wachak
Tak nak le aku....bosan menunggu lama2.aku ni tak sabar kalau bab memancing ni, jemu sgt2 dok menunggu ikan makan umpan...

@dnoBiz
Terima kasih, dah sampai pun..

@black_mel
Dah sampai dah...aku sihat2 je...
itu la, lama aku tak nampak ko menapak kat teratak usang ni...tak pe, ko dah habis belum examnya?

@sop
Terima kasih..

@akubiomed
Ok, terima kasih...bukan weekend lagi dah. sebulan di kg nampaknya...hehe..

12 Disember 2010 12:25 PG

Timatasoh ada. Suh suami pi mengai kat timatasoh la.. kut leh dapat ketutu. sedap woo...

12 Disember 2010 11:04 PG

seronoknya dapat bercuti lama-lama

12 Disember 2010 11:34 PG

wah akak balik kampung ker... :-) selamat bercuti...

12 Disember 2010 4:17 PTG

salam singgah, selamat pergi dan pulang,amin

12 Disember 2010 7:52 PTG

selamat bercuti kak. hati-hati balik kampung.

Latest Entri :
Suara People Memang Gempak

13 Disember 2010 3:09 PG

Bercuti dan pulang ke kampung halaman untuk berjumpa keluarga dan sanak saudara memang menyeronokkan...

14 Disember 2010 2:43 PTG

minat memancing ye.

15 Disember 2010 10:41 PTG

wah2. balik kg ye. enjoy your holiday. hee

Tanpa Nama
15 Disember 2010 11:36 PTG

@Anwar Osman.
Masalahnya dia bukan nak makan sangat pun ikan tu...
Kaki pancing ni suka time ikan makan umpan dan masa nak tarik ikan naik. Itu yg mereka suka memancing.bukan niat nak makan ikan yg sedap2. Timah tasuh mana ada toman dengan kelah.....

@mijie
isteri dan anak je bercuti lama2 kat kg.

@Zikri Husaini
Ya...Terima kasih..
Jom bercuti...

@mancai
W'salam...
Terima kasih....
InsyaAllah.

@eiela
Terima kasih.

@Ardzham
Ya, betul tu...

@Ali ridha
my hubby je....

@RedBoys
Yup...
Thanks..

16 Disember 2010 12:03 PG

Salam,
selamat bercuti.. moga selamat dalam perjalanan pergi dan balik..

16 Disember 2010 12:06 PG

@kulanz
W'salam..
Terima kasih. Selamat bercuti juga utk cikgu2.
InsyaAllah..

16 Disember 2010 1:29 PG

selamat jalan...berhati2 dijalan raya

16 Disember 2010 2:34 PG

salam..
awat tak ikut sekali
memancing dengan hubby
mana tau jadi hobi pulak
nanti..he he...

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved