Fotografi

on Ahad, November 07, 2010

Salam 1 Malaysia

Sekadar menjamu mata di kala kebosanan. Cantik gambar ni....




Sudah seminggu aku di kampung. Bertambah gemuk la aku lepas ni membela badan di kampung. Dah tak tahu nak buat aktiviti apa. Asyik makan, tidur, makan tidur. Kalau kat Perak, rajin juga aku tengok tv, main game, kemas-kemas rumah, cari buku lama-lama untuk dibaca atau buat kerja-kerja yang sengaja dicari tapi bila di kampung, otak dah nak jadi beku.
Ranking: 5

9 comments

7 November 2010 2:40 PTG

Buat ar aktivi riadah ker atau gi mencangkul buat kebun kat belakang rumah. Hobi baru tanam sayur ... he33

7 November 2010 4:37 PTG

@wachak
La ni musim hujan...
ingat nk menyangkul tp semua tanah dah perbesaq umah, tgl tanah bendang je lg....

7 November 2010 4:48 PTG

siyes pic tu santek..
duk kampung?
hahaha..
pegi kejar anak ayam.. ;p

7 November 2010 5:17 PTG

@amie
A'a..tp kg skrg bukan mcm kg dulu2.kg skrg dah moden u...
ayam pun tak ada mcm mna nk kejar anak ayam? Tak ada bela seekor binatang pun kat kg ni...

7 November 2010 8:38 PTG

kalau kat kampung ja den boleh rehat2 rilek2 santai2.. bila balik bandar bz manjang.. ujung minggu ja baru ada can bangun tengahari.. hehe :)

7 November 2010 11:32 PTG

salam.
ambik buat
wallpaper dah ni..
TQVM

7 November 2010 11:33 PTG

aMBOIII..
Tukar template..
cantik tu..he he

7 November 2010 11:58 PTG

Cuba refer link ni bagaimana
nak dapatkan plug in mozilla tu
banyak membantu..


my Entry "Plug in SEO""

8 November 2010 7:29 PG

@birakbatu
Kalau kg sendiri ok la nk bgun lewat ke apa tp,ini kg mertuaku.huhu...

@zulkbo
W'salam...
Ya ka?Hmmm....memang cantik buat wallpaper.
Hehehe.....gatal tgn la tu...
Ok,thanks link tu...

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved