Saya Nak Jadi Model Kalendar 2011

on Isnin, November 08, 2010

Salam 1 Malaysia.

Ketika aku melintasi (sejak bila aku lalu?), dan terbaca di blog Cikgu Isza, aku tertarik dengan entrynya iaitu giveaway yang dianjurkan oleh Cikgu N@M@N.

Sejak aku menyepi sebulan yang lalu, kini teringin pula untuk join giveaway tersebut. Dulu, aku selalu berkata dalam hati apabila dapat kalendar dari Bank Simpanan Nasional (BSN) "Kalau potret di kalendar itu gambar aku, kan best....."

Setelah setahun aku bloging, rasanya ini first time seorang blogger menganjurkan giveaway untuk dijadikan model kalendar. Seronoknya jika gambar aku dan keluarga terpilih untuk jadi model kalendar 2011. Bila dah habis tahun 2011, kalendar tu boleh dijadikan gambar kenang-kenangan di hari tua. Boleh tunjuk pada anak cucu, "nenek pernah jadi model kalendar masa muda-muda dulu.hehe..."

Ini merupakan contoh kalendar yang menggunakan
kertas semi glossy dan kalis air bersaiz A4.

Syarat-syaratnya:

1. Buat satu entri dan upload gambar sendiri/keluarga yang paling menarik bagi anda

2. Bilangan maksimum gambar dalam entri adalah 5.Lebih lima reject!!!!!!!

3. Tajuk entri adalah '' Saya Nak Jadi Model Kalendar 2011''

4. Tinggalkan URL entri tersebut di entri ini.

5. Hanya 2 sahaja pemenang akan dipilih berdasarkan gambar² yang menarik. ;)

6. Tarikh tutup 30 November 2010 jam 11.59 malam.

Gambar yang aku rasakan sesuai diabadikan dalam kalendar 2011 seperti di bawah:






Pada sesiapa yang berminat untuk menjadi model kalendar 2011, sila ke blog Cikgu N@M@N. Jom kita memeriahkan giveaway yang dianjurkan oleh beliau. Tuah ayam nampak di kaki...
Ranking: 5

6 comments

8 November 2010 pada 3:50 PTG

salam..
muda lagi hubby anda yek?
sama cantik sama padan..
sesuai jadi model kalendar..

8 November 2010 pada 10:43 PTG

Ingatkan tadi model kalendar yg pakai bikini tu ... keh33

8 November 2010 pada 10:43 PTG

dah banyak saingan ni..
apa2pun moga menjadi rezeko kita..

8 November 2010 pada 11:13 PTG

@zulkbo
W'salam..
A'a..dah melepasi suku abad dah....thn depan cukup 30.

@wachak
Yo la tu....pastu trafik blog ni mesti tinggi....hehe..

@cikgu isza
InsyaAllah....

6 Disember 2010 pada 11:11 PTG

salam..tengah menilai gambar² ;)

7 Disember 2010 pada 9:10 PG

@n@m@n
W'salam..
Owh..ya ka?

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved