3 Hari Tanpa Internet.

on Selasa, Mac 02, 2010

Assalamualaikum...

Dah dua hari aku balik ke Teluk Intan. Masa di Kampung, sempat juga guna stremyx. Bila balik mai sini, broadband pula masuk ayaq....(dah 2 bulan tertangguh). Selama tu juga hatiku tak tenang memikirkan encik Nuff. Ya la, aku bercuti dari blogwalking dan secara tak langsung, graf pun menurun.

Malu aku nak tunjuk tapi ni la hasilnya selama aku bercuti....



Nampak gayanya tak berpeluang aku nak dapat buffered earning kalau selalu saja bercuti kan. Walau apa pun, ribuan terima kasih pada sesiapa yang sudi klik. InsyaAllah, aku akan jejak kembali.

Hari ini baru aku berkesempatan untuk menyelesaikan segala urusan. Letih juga bekejar ke sana ke mari. Mula-mula, cari ikan dan bahan mentah di market. Lepas tu ke bank, sebelum tu sempat juga tawaf 3 kali pusing pekan Teluk Intan untuk cari tempat parking. Selesai urusan di bank baru la aku ke celcom. Selama ni apa-apa urusan bil, aku online je tapi kali ni kena juga keluar rumah. Alhamdulillah, semuanya dah selesai.
Ranking: 5
 
© TERATAK USANG All Rights Reserved