Bonus AHB Sudah Masuk.

on Jumaat, Oktober 18, 2013

Assalamualaikum,
Salam Sejahtera, Salam 1 Dunia.


Ingat lagi tak dengan iklan ni...seorang mak cik tu masuk dalam satu pejabat dan arahkan pengawal keselamatan ubah pasu bunga. Sudah lama tak nampak iklan macam tu kan?

Pada sesiapa yang sudah buat pelaburan dalam unit Amanah Hartanah Bumiputera, boleh la rasa bayaran bonus yang telah masuk dalam akaun Maybank mengikut jumlah pelaburan yang telah dilaburkan.

Sebenarnya, bonus tu sudah masuk pada 17 Oktober 2013 lepas. Hari ni, buka akaun Maybank, baru dapat tau. Walaupun pelaburan aku tak seberapa, syukur Alhamdulillah. 

Ada juga niat nak tambah pelaburan tapi bila memikirkan bonus dimasukkan dalam akaun Maybank, tak tertunai la niat tu. Bukan apa, duit yang ada dalam akaun Maybank tak kan lama. Ada je benda yang akan aku beli secara online untuk lengkapkan aksesori atau keperluan perniagaan crochet kecil-kecilan aku tu.
Ranking: 5

4 comments

18 Oktober 2013 4:14 PTG

Oh yeke .. saya pun tak perasan ... :)

18 Oktober 2013 5:13 PTG

@HASRUL HASSAN
Ya, dah masuk semalam. Cuba check.

18 Oktober 2013 10:58 PTG

wah.. seronoknya

19 Oktober 2013 6:13 PTG

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved