Teruja Main Kaki Sendiri: Wordless Wednesday

on Rabu, April 25, 2012



*Usia 7 bulan berat < 8kg
Ranking: 5

27 comments

25 April 2012 1:17 PG

Tu dia eh lengan kulit berlipat dan tembam. Rasa hendak picit-picit sahaja. :-)

25 April 2012 1:38 PG

:D Khusyuknya.... Hehe

25 April 2012 7:16 PG

hihi.bulatnya pipi dia...

25 April 2012 12:32 PTG

Comel dan Cute ni. Semoga menjadi kebanggaan ibu dan ayah nah.

25 April 2012 12:54 PTG

salam;
Wah!!...dah besar rupanya dah boleh duduk sambil bermain.

25 April 2012 1:49 PTG

mesti gelak sensorang, hehe

25 April 2012 4:40 PTG

Eh, kaki sapa ni?
Apasal sama pulak ngan kaki aku?

Hehe

25 April 2012 8:43 PTG

Assalam Iza
Pandai hang jaga no. Sihat walafiat anak hang ni .. he33

25 April 2012 9:15 PTG

apalah yg si comel ni fikir agaknya..hehe

25 April 2012 10:08 PTG

Selalunya budak2 kecik mmg suka cam ni. Suka tengok :)

25 April 2012 10:59 PTG

dah besau...

25 April 2012 11:11 PTG

salam..
ha ha..dah besar rupanya..
ermm..kesian je muka nampak
mesti tak de kawan nak main tu :)

25 April 2012 11:28 PTG

Mama ni nak ambik gambar bagitau la dulu.. Tak sempat adik nak posing maut..hehe

26 April 2012 12:18 PG

eh eh ehhhhh tomei tomeinyerrrrrr (gerammm)

26 April 2012 8:49 PG

stimulating the brain

26 April 2012 9:18 PG

Kussssssssss semangat lengannya!!! Berketak2..hihihi

26 April 2012 9:41 PG

kalau die isap jari kaki die..tu maknanya die nak dapat adik lagi macam anak saya..betul-betul nak dapat adik

26 April 2012 11:38 PG

comelnya adik nih...

26 April 2012 8:45 PTG

Halamakkk....awat tersangkut plak nih....hehehe


#Ok tak tempalte ni iza?....:D

26 April 2012 10:53 PTG

Salam,
seronok dia main sorang2..

27 April 2012 1:32 PG

ada rasa geli tak kat kaki hehe :P

27 April 2012 10:21 PG

Salam.
Ni mesti dia baru perasan ada kaki kat bawah tu.

Kanak-kanak biasanya siok dalam dunianya sendiri. Cuma ibubapa kena jaga keselamatan anak-anak, jangan leka.

27 April 2012 5:02 PTG

InsyaAllah..

27 April 2012 5:08 PTG

Selalu juga dia gigit jari kaki kalau tak ada benda nak main tapi InsyaAllah, lambat lagi kot nak dapat adik, tunggu umur 4/5 tahun nanti..hehe..

27 April 2012 5:09 PTG

Ok, best guna...
tengah edit apa2 yg patut.

28 April 2012 12:25 PG

nk geget bleh :p

18 Mei 2012 5:03 PTG

huhuh..ala2 tomeiii nyerrr....

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved