Wordless Wednesday # 4: Letih.

on Rabu, Ogos 03, 2011

"CONTEST PERTAMA TERATAK USANG"

Assalamualaikum,
Salam 1 Dunia.


"Ibu, puasa dengan solat, wajib!"
(Ini gara-gara tengok gambar Upin & Ipin - bagus juga.)
4.30 pagi sibuk juga nak sahur. Bangun tapi tidur di meja makan.
Belum sempat makan malam, dah zzzzzzz.......

Ranking: 5

8 comments

3 Ogos 2011 12:11 PG

SALAM..
Kesiannya..mengantuk
budak begitu usah di paksa
pelan-pelan ajar berpuasa
:)

3 Ogos 2011 12:34 PG

sian dia..
kuatkan semangat yer nak..
:)

3 Ogos 2011 6:48 PG

salam Iza..alololo..comey anak tido..poce gak ker dia ? hehe

3 Ogos 2011 7:59 PG

Biasalah budak2.. Kadang2 langsung x bgn..

3 Ogos 2011 10:44 PG

Gelak tgk gambar anak azila trtidur..biasa la bdk2.

3 Ogos 2011 2:49 PTG

@zulkbo
W'salam..
Langsung tiada paksaan...
tapi kemahuan sendiri, terpengaruh dengan kartun upin ipin yang berpuasa..

@cikgu isza
Amin...

@Nine
W'salam...
Tak puasa tapi teringin juga nak bangun sahur..

@Jai
A'a, baru 4 tahun, belum ajar berpuasa lagi..

@♥♥azatiesayang ♥♥
A'a..

3 Ogos 2011 9:53 PTG

melentur buluh biar dari rebung..hehehe..anak saya pun macam ni gak kak..melepet je..tapi semangat tetap tinggi nak habiskan puasa.

4 Ogos 2011 12:51 PTG

Tak per nak belajar dan pengalaman
mmg bgs pengaruh upin dan ipin tu

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved