Hadiah Dah Sampai.

on Rabu, Mei 11, 2011

Assalamualaikum,
Salam 1 Dunia.
Terima kasih kepada pemilik Pena Digital. Hadiah yang ditunggu-tunggu dah pun sampai pagi tadi. Menurut Pena Digital, aku telah terpilih sebagai pemenang dalam Contest Komen dan Menang serta referrel terbanyak.

Nak tau apa hadiahnya? Ni ha kat bawah ni...

Pinjam gambar dari PD

Terima kasih daun keladi...macam tau-tau je belum ada lagi barang-barang di atas ni. Pada sesiapa yang belum pernah ke blog Pena Digital, sila la ke sana kerana banyak info yang boleh didapati di sana.

Untuk pengetahuan semua, sebelum ini Pena Digital juga ada menganjurkan Contest Jawab Soalan Mamat dan Menang. Rasanya masih belum tamat. Pada sesiapa yang berminat, rajin-rajinkanlah diri anda terjah ke sana.
Ranking: 5

20 comments

11 Mei 2011 2:51 PTG

congrates! nice!

11 Mei 2011 2:58 PTG

waa... tahniah2, hehehe

11 Mei 2011 3:51 PTG

salam..
wahhh..tahniah
rezeki jangan di tolak
:)

11 Mei 2011 4:20 PTG

wah bestnya
tahniah.. hehe

11 Mei 2011 4:25 PTG

wahhhh... bestnya hadiah :) tahniah ya...

11 Mei 2011 4:35 PTG

Bestnya dpt hadiah. Slalu gak join contest, tapi tak der rejeki lah nak menang.

Abang MOTOR, Kalau nak menunggang MOTOSIKAL, boleh tak jangan Tengah² JALANRAYA!!!

11 Mei 2011 4:49 PTG

@Nick
@Khairul Hakimin B. Muhammad
Terima kasih..

@zulkbo
W'salam..
Terima kasih..betul tu.

@Esempoi
@Mia Liana
Terima kasih,
mesti la best bila dapat hadiah kan..

@fiza
InsyaAllah, satu hari nanti pasti akan menang jgk walaupun 1, sabar je, masih bukan rezeki lg tu....

@

11 Mei 2011 5:47 PTG

wah! kak iza.. nak gak hadiah!

11 Mei 2011 8:39 PTG

tahniah, best hadiahnye tu.

11 Mei 2011 8:46 PTG

oh seronoknya tahniah wee...

11 Mei 2011 9:52 PTG

as salam iza. seronoknyer dapat hadiah. berbaloi joint contest tu :D

11 Mei 2011 10:16 PTG

Maaf terlambat hantar, tapi akhirnya berjaya juga hantar... lega rasa hati...

11 Mei 2011 10:35 PTG

tahniah iza..

11 Mei 2011 10:45 PTG

@cacing
Boleh...

@intan izani
Terima kasih.
ya, hadiahnya mmg best..

@puanbee
Terima kasih..

@wachak
W'salam.
mesti la seronok...
berbaloi-baloi..

@PD
Tak mengapa...
Terima kasih..

@Adyhariz
Terima kasih.

11 Mei 2011 10:49 PTG

Assalam..

Tahniah krn berjaya..selamat mencuba lagi utk contest seterusnya.

11 Mei 2011 10:51 PTG

@ozzy
W'salam..
Terima kasih..
InsyaAllah jika ada masa terluang dan semangat...

11 Mei 2011 11:34 PTG

Best yea masuk contest dapat hadiah... aku x sempatlah, macam yg aku cerita kat entri hari ni...

12 Mei 2011 12:41 PG

Salam Iza..wah tahniah..best hadiah..Sonic Gear Headphone dengan apa yg Itam tu ek ? cool2..rugi tak join...huhu..

12 Mei 2011 1:12 PG

wahhhhh,tahniah! :)

12 Mei 2011 2:42 PTG

@EmpayarUtama
Tak mengapa, masih byk lg contest dan GA yg sedang berlangsung..

@Nine
W'salam..
Terima kasih..
Yg itam tu..tempat letak CD..

@Radzkylini
Terima kasih..

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved