Aku Masih Di Sini

on Sabtu, Oktober 30, 2010

Salam 1 Malaysia...

Setelah sekian lama bercuti dari bloging, kira-kira hampir sebulan rasanya, aku kembali lagi untuk mewarnai teratak yang kian usang. Hanya Tuhan yang tahu betapa rindunya aku pada Teratak Usang dan rakan-rakan blogger. Aku juga dah terlepas banyak cerita dari rakan-rakan blogger. Dalam tempoh sebulan menyepi diri, pelbagai perkara telah terjadi tapi aku tidak dapat menulis kerana internet belum disambung lagi. Sekarang, internet masih juga belum disambung kerana aku dihantar balik ke kampung. Aku boleh post entry ini sebab aku kini berada di kampung my hubby(Perlis), pinjam internet my father-in-law punya, Alhamdulillah. Syukur, dapat juga aku menjengok teratakku walaupun hanya sekali sekala.

Aku dijangka berada di kampung selama seminggu kerana my hubby akan berangkat ke luar negara selama beberapa hari. Napa tak nak bawa aku sekali??? Teringin nak melihat negara orang. Huhu... Ini dikatakan rutin tahunan. Kalau my hubby ke luar daerah bersama kawan-kawan dia (memancing/melancong/urusan kerja), aku lah yang jadi mangsa untuk dihantar ke kampung sebab bimbang ditinggalkan berdua-duaan dengan anakku tanpa saudara-mara di negeri orang.

Tangga 6 Oktober lepas, Teratak Usang telah genap usia setahun tapi tak dapat nak celebrate atau post entry atas sebab masalah yang sama. Walaupun dah genap usia setahun, Teratak Usang masih tak berubah wajah. InsyaAllah, jika ada kelapangan dan internet pulih seperti sedia kala, aku akan cuba perbaiki kekurangan tersebut.

Nak dikatakan ini entry come back pun boleh juga tapi aku tak sure lagi la. Hmmmm...nanti la aku buat entry lain untuk mengesahkan bahawa aku betul-betul come back apabila aku kembali semua ke Perak dan internet dah disambung semula. Post aku kali ini hanya untuk sahkan bahawa aku masih bernafas, masih bernyawa dan masih punya semangat untuk terus berblog walaupun pelbagai kekangan yang wujud namum semangatku masih membara selagi ku punya waktu terluang untuk tahun ini.

Aku akan cuba cari masa untuk update blog jika berkesempatan, InsyaAllah. Moga anda semua tetap setia mengunjungi teratakku ini. Terima kasih pada yang sudi berkunjung walaupun aku telah menyepi hampir sebulan.

Walaupun dah lama tak up date blog, Nuffnang tetap bagi dua Buffered Earning. Terima kasih pada Nuffnang dan pengiklan.


Begitu juga dengan trafik teratak usang. Tetap ada pengunjung walaupun blog dah bersawang.

Justify Full

Terima kasih pada semua...
Ranking: 5

5 comments

30 Oktober 2010 pada 11:00 PTG

Tak update blog pong ada BE. murah rezeki ko ... he33

31 Oktober 2010 pada 12:24 PG

salam..
hang dah balik ka?
la la..kesian kena
tinggai di kampung
noh?apa nak buat..isteri
solehah kenalah jujur
dan taat...


***blog zulkbo,bersakit-sakit dahulu..semoga cemerlang di hari kemudian..tahulah dia dah page rank 3..la la la

31 Oktober 2010 pada 10:48 PTG

@wachak
Alhamdulillah....
Tapi kalau trafik kurang, tak ada maknanya jgk.....

@zulkbo
W'salam...
Balik mana? Balik dari Pahang ka? Lama dah....

*** tapi mana blh lawan dgn blog dot com, apalah sgt dgn blogspot ni....nk letak dot com tak mampu lg, tunggu la kot2 tahun depan dapat kerja, blh seiring sejln...hehe...

1 November 2010 pada 3:36 PTG

ptt lama x nmpk...;)

1 November 2010 pada 11:20 PTG

@yott
A'a...

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved