Wardahwardrobe 1st Giveaway

on Rabu, Ogos 18, 2010

Salam...

Hari ini aku di Tag oleh Att. Adehh....di saat-saat akhir ni. Maksud aku bukan tarikh tutup dah dekat tapi terlalu banyak benda yang belum aku selesaikan sebelum balik ke kampung. Penat betul aku berlari-lari terkejar ke sana-ke mari. Bagi memenuhi permintaan tersebut, aku setuju untuk join Giveaway yang dianjurkan oleh Wardah Wardrobe.


Saya nak menang blous dari Wardahwardrobe kerana...
Blous dari Wardahwardrobe sangat unik, lain dari yang lain dan saya tidak pernah memiliki blous secantik blous Wardahwardrobe.

Rakan yang di Tag:
1. Lynn Hamzah
2. Cik Ailebiu
3. Anna

Antara syarat-syarat yang ditetapkan:
1. Mesti mempunyai blog. (OK)
2. Buat satu entry mengenai WARDAHWARDROBE 1ST GIVEAWAY dan lengkapkan slogan saya nak menang blaus dari wardahwardrobe kerana ........................ (tidak melebihi 20 patah perkataan).(OK)
3. Harus menjadi FOLLOWER wardahwardrobe. (sekiranya korang dah follow, sila nyatakan nama yang korang gunakan).(IZA)
4. Copy banner WARDAHWARDROBE 1ST GIVEAWAY dan sila letakkan pada ENTRY dan SIDEBANNER beserta LINK BACK.(Dah letak dalam ruangan Contest/ Giveaway)
5. MASUKKAN LINK WARDAHWARDROBE ke dalam bloglist korang.(OK, cuba check dalam list tamu teratak)
6. Tag 3 ORANG KAWAN-KAWAN korang untuk turut sama join giveaway ini.(OK)
7. Sila tinggalkan komen di entry saya ni beserta link ke entry korang. Sila SERTAKAN EMEL supaya senang dihubungi..

Tarikh giveaway bermula pada 9 Ogos 2010 dan berakhir pada 31 Ogos 2010. Jadi, pada sesiapa yang telah di Tag dan yang tak di Tag juga boleh join giveaway ini. Hadiahnya pun boleh tahan hebatnya.
Ranking: 5

10 comments

18 Ogos 2010 pada 11:05 PTG

akak!! gud luck ye..
semoga semua kerja akak siap cepat2!!
:))

18 Ogos 2010 pada 11:08 PTG

@att
Thanks....
Gud luck jgk utk att
InsyaAllah....

18 Ogos 2010 pada 11:46 PTG

good luck.. oo da tukar template rupanyer...hehe

19 Ogos 2010 pada 12:01 PG

wahhh... semoga brjya kak...

19 Ogos 2010 pada 7:23 PG

@Zikr the Jalanan Sepi Perantau
InsyaAllah...
Terima kasih...

19 Ogos 2010 pada 7:26 PG

@LiFe KaMi
Terima kasih...
Bukan tukar template tapi background je.hehe...

20 Ogos 2010 pada 3:59 PG

SALAM IZA,
semua ok..kecuali tak jumpa link ww kat bloglist iza.nnt reply kat komen entry ww ye. tQ :)

20 Ogos 2010 pada 5:58 PG

@suhida
W'salam...
url tu mesti ada sebab saya buat seiring dengan entry. Cuba check di LIST TAMU TERATAK yang tertulis

wardah wardrobe
:: LONG BLOUSE MAXIMA / ARICA ::
4 beberapa hari yang lalu

Terima kasih.

20 Ogos 2010 pada 6:05 PG

slm iza,
ok da jupe :)
tq join WW GA ye dan gudluck. tQ~

20 Ogos 2010 pada 6:06 PG

W'salam....
Ok, terima kasih...

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved