DiGi iPhone 4 Real

on Ahad, September 26, 2010

Salam...

Jika aku berjaya memiliki iPhone 4 dengan entry sebelum ini, DiGi iPhone 4 Me dan DiGi iPhone 4 Play, pastinya DiGi adalah pilihan yang terbaik untuk aku pilih. Dengan iDiGi Postpaid Plans yang ditawarkan, aku pasti akan berpuas hati kerana pakej yang ditawarkan adalah yang rendah dengan lebih tawaran dan mampu aku dimiliki.

Pakej yang dicadangkan pada kali ini adalah iDiGi 88 yang paling rendah. Pakej bulanan tersebut adalah serendah RM58 sebulan. Ini bermakna, aku dapat berjimat sebanyak RM30 berbanding sebelumnya. Jika dibandingkan dengan pakaj yang sama dengan servis lain, pastinya DiGi lebih jimat.

Sekarang aku menggunakan servis lain dan membayar sebanyak lebih kurang RM110 sebulan hanya untuk penggunaan internet sahaja. Jika aku memilih pakej yang ditawarkan oleh DiGi serendah RM58, pastinya aku dapat berjimat dengan lebih banyak lagi di samping kelebihan lain seperti SMS, MMS dan Voice Call.

Harga promosi ini hanya untuk pendaftaran baru bermula dari 24 September 2010 dan seterusnya.


Pakej yang ditawarkan

Untuk maklumat lanjut, anda boleh melihat pakej DiGi iPhone yang ditawarkan. DiGi pastinya menjanjikan servis yang terbaik.

Ranking: 5

13 comments

27 September 2010 pada 6:39 PG

wah best2 kalau dapat nie kak... banyak betul function dia nie ek..huhu

27 September 2010 pada 11:07 PG

nice entry
good luck

27 September 2010 pada 11:17 PG

huhu.. bak sini satu

27 September 2010 pada 12:41 PTG

murah jugak kan plan bulanan tapi harganya yang mahal

27 September 2010 pada 1:32 PTG

@Zikr the Jalanan Sepi Perantau
Ya ka....kalau la ada yg hadiahkan...hari-hari raya.

@gnesop.com
hehe....thanks..

@ramadhanblog
nak 1 ek?

@Sharinginfoz
ya la....

27 September 2010 pada 1:56 PTG

good luck, semoga berjaya mendapat iphone4 dari DIGI :)

27 September 2010 pada 2:01 PTG

mudah-mudahan rezeki Iza..:)

27 September 2010 pada 3:46 PTG

salam Iza..
fikir sekali rasa nak beli,
fikir 2 kali sayang duit..
fikir 3 kali simpan ASB lagi
baik lah..he he..teknologi cepat
improved,hari ni beli besok dah
turun rega..buat sakit hati je..he he..(aku bukan anak Tun M)

27 September 2010 pada 4:16 PTG

@mijie
InsyaAllah, kalau ada rezeki...

@:: BLUEDIANTHUS ::
InsyaAllah...

@zulkbo
W'salam...
betul..betul..betul..
saya pun syg duit jgk nk beli benda mahal2 mcm ni. Kalau dapat free kan best...

27 September 2010 pada 6:40 PTG

fuh dapat tempat jugak noh contest ni..
cayalah..sy tak masuk..hehe
bz sikit
gudluck akak...

27 September 2010 pada 8:27 PTG

@syahrilhafiz
Cuba nasib je.....ini pun entri segera. Sehari untuk 3 entry...
kejar masa....
InsyaAllah...

28 September 2010 pada 6:19 PG

Gud Luck Akak... InsyaAllah ada rezeki x kemana :)

28 September 2010 pada 9:35 PG

Salam,
Hari tu dah register digi masa beli iPhone 3gs.. harap2 dapat iPhone 4 tanpa perlu register lagi

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved