Dunia Akhir Zaman.

on Jumaat, Januari 13, 2012

Assalamualaikum,
Salam Sejahtera, Salam 1 Dunia.

Beginilah keadaan kita sekarang. Samada secara sedar atau tidak, hiburan tetap ada. Inilah dunia akhir zaman.

SOLUSI
Peringatan untuk diri sendiri.
Sesungguhnya, mengingati Allah akan membuatkan hati kita menjadi tenang.
Ranking: 5

11 comments

13 Januari 2012 1:34 PG

salam..
itulah realitinya..
umur pun dah makin lanjut nih
bila lah kita nak sedar kan..?

13 Januari 2012 7:35 PG

itu la realiti kehidupan sekarang... suka atau tidak... kadang-kadang kita terpaksa mengikut... atas alasan menjaga hubungan dan hati org lain...

13 Januari 2012 9:56 PG

ni lah reality org kita zaman skg.. alhamdulillah saya & keluarga lebih suka perhabis masa dirumah bersama walau dengan hanya nonton tv ^_^

13 Januari 2012 10:52 PG

begitulah kehidpan sunia sekarang
rancangan realiti semakin mencanak-canak banyaknya

13 Januari 2012 6:59 PTG

ye..tp jgn hibuan melalaikan kita , bahaya tu

13 Januari 2012 10:17 PTG

Rasanya keadaan ini sudah lama sejak P Ramlee lagi ... namun akhir zaman tidak juga muncul2 lagi ...

13 Januari 2012 10:18 PTG

Benjy rasa akhir zaman datang secara mengejut dimasa kita tidak menyangkanya.

13 Januari 2012 10:19 PTG

Mungkinkah juga esok 14/1/2012 adalah akhir zaman ?

13 Januari 2012 10:46 PTG

Salam,
peringatan yang baik ni.. mujur tempat tinggal aku xda tempat hiburan.. jadi xda alasan berhibur untuk hilangkan penat kerja..

13 Januari 2012 11:33 PTG

memang hiburan merata-rata sekarang nih. baik yang tua mahupun yang muda.

Tanpa Nama
5 Februari 2012 3:04 PTG

Hiburan x jdi masalah yang penting kta msti tahu batasan dan waktu..

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved