Siapa Boleh Tahan Gelak?

on Ahad, Disember 11, 2011

Assalamualaikum,
Salam 1 Dunia.

Sesekali exercise mulut untuk awet muda dan rehatkan minda. Pastikan anda tengok dari awal hingga akhir. Moga terhibur..






Ranking: 5

12 comments

11 Disember 2011 6:53 PTG

salam iza..minda saya kusut sikit skrg ni..

11 Disember 2011 8:12 PTG

Untuk hiburan okey gelak campo sian pun ada :)

11 Disember 2011 8:35 PTG

haha.. malang sungguh mamat tu

11 Disember 2011 9:30 PTG

@Lydia Miza(Aidyl Azim)

ermm..simpati..moga anda
tabah..jangan tension2

11 Disember 2011 9:31 PTG

Susah juga nak main lompat2 benda ni kan kalau tak ada latihan boleh jadi cedera tu ...

11 Disember 2011 9:31 PTG

salam..
ermm..macam-macam orang
buat lawak nak cari makan
ke tu :)

11 Disember 2011 9:32 PTG

Dah 2,3 kali tak boleh jangan paksa ... tulah jadinya ... semangat-semangat dah tapi tak leh nak gi ... :)

11 Disember 2011 9:32 PTG

Benjy rasa budak kecil tu lagi best dari orang dewasa tu.

11 Disember 2011 9:34 PTG

Dari segi teori sains badan yang berat mempunyai momentum yang kuat tu yang susah nak kawal bila main lompat2 tu ..

11 Disember 2011 9:34 PTG

tetapi tengok ahli akbobatik tu macam senang je kan diorang buat.

12 Disember 2011 2:07 PTG

memang tak tahan gelak la

12 Disember 2011 4:08 PTG

tengok video ni, dpt juga kurangkan tension kerja.. :)

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved