Kilang Tayar Terbakar Lagi.

on Khamis, Disember 08, 2011

Assalamualaikum,
Salam 1 Dunia.

Lebih kurang pukul 3 pagi semalam dapat berita ini. Sekali lagi kilang tayar yang sama terbakar lagi. Gambar ini adalah milik staf TNB Jitra, Kedah.







Dan di bawah ini merupakan video tentang kebakaran kilang tayar pada 28 November lalu yang dirakamkan oleh mrzamextreme.



Punca kebakaran pada 28 November, Menurut saksi pada mulanya mereka mahu membakar tayar yg tidak digunakan lagi, tiba2 api tersebut telah merebak hingga tidak terkawal dan terkena tempat tong gas lalu menyebabkan seluruh kilang terbakar.
Ranking: 5

7 comments

8 Disember 2011 8:57 PTG

Salam Iza, kerugin mesti banyak nih, kawan gak keja kat kilang tayar alor setar ..continental..

8 Disember 2011 10:12 PTG

http://wanwidget.com/
tayar kalau terbakar x tau lah bau dier, kuat dan merbahaya

8 Disember 2011 10:54 PTG

salam..
main dengan tayar..cepat
je menyambarnya..memang tak
boleh nak padam segitu sahaja..


saya nampak macam dah ada
widget Google+ tu..tahniah
dah boleh buta :)

8 Disember 2011 10:55 PTG

@zulkbo

opss..sorry..bukan buta
BUAT..tu la bila menaip
kelam kabut..he he..sori

8 Disember 2011 11:01 PTG

@zulkbo
W'salam..
haha..biasalah typo..
A'a, dah boleh buat. Terima kasih en. Zul

Tanpa Nama
1 Februari 2013 12:28 PTG

[url=http://buyonlinelasixone.com/#14190]cheap generic lasix[/url] - generic lasix , http://buyonlinelasixone.com/#5440 lasix no prescription

Tanpa Nama
4 Februari 2013 2:50 PTG

[url=http://buyimitrexonlinerx.com/#yhixu]buy imitrex no prescription[/url] - imitrex online cheap , http://buyimitrexonlinerx.com/#koqjc buy imitrex no prescription

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved