Good Friend Are Always Close To The Heart.

on Ahad, Disember 26, 2010

Assalamualaikum,
Salam 1 Dunia.

Semalam aku di Tah oleh MiJiE BLoG. Terima kasih MiJiE kerana bagi Tag ni pada aku. Bulan ni belum dapat Tag dari sesiapa lagi rasanya.


Ada yang perlu dijawab rupanya.....Aku akan cuba menjawabnya..

1. Apakah nama pena yang sesuai diberikan kepada MiJiE?
Setahu aku dalam dunia maya ni ada 2 orang yang aku kenal bernama Mijie. Untuk membezakan kedua-dua orang Mijie ni, seorang Mijie aku namakan MiJiE Blogspot dan seorang lagi Mijie dot com. Boleh ke macam tu?

2. Apa perubahan yang anda rasa perlu untuk blog nie??
Rasanya tak perlu buat apa-apa perubahan. Blog MiJie dah ok setakat ini.

3. Apakah komen anda tentang blog nie??
Tak ada nak komen apa-apa cuma biasalah, kesibukan kerja menghalang untuk kita terus up date blog kan.

4. Then kena tag 10 orang..
Alamak, ramainya...ok, aku cuba.

1. Wachak.
2. Izan.
3. Ayie
4. Kak Ida.
5. eryza
6. Kasim Ahmad
7. Cik Yuyuk
8. Alif
9. Lina pg
10. Abgteror

Pada insan-insan yang aku Tag, silalah jawan Tag anda untuk Teratak Usang. Mudah-mudahan aku dapat perbaiki apa yang kurang di sini.
Terima kasih.
Ranking: 5

9 comments

26 Disember 2010 pada 12:35 PG

thanks iza sudi terima award nie.

hehe..blh je kot..tp MiJiE Blogspot tak se popular Mijie dot com kan..

a'ah btul2..kerja lebih penting daripada berblog kan..;)

26 Disember 2010 pada 12:46 PG

salam..
Mijie kasik erkk..
saya pun dapat..
tak terbalas lagi
ni...

26 Disember 2010 pada 3:47 PG

wah.. santai gitu jer komennya ye kak.. hehe

26 Disember 2010 pada 2:34 PTG

alamak.. mijie blogspot tu ek.. saya jarang masuk blog dia. tetapi apa-apapun saya akan paparkan entri tag ini didalam blog saya sebagai tanda sokongan saya ke atas beliau

26 Disember 2010 pada 4:04 PTG

@Mijie
Ok. sama2.
Bab popular tu susah sikit nak jawab sebab setiap org/ pembaca ada peminat masing2...

@zulkbo
W'salam.
Ya la, siapa lg....
Buat pelan2...

@zik
hehe...belasah je...

@Ayie
Ko buat la ttg Teratak Usangku ini, blh jgk ku tahu kelemahan teratakku ni...

26 Disember 2010 pada 6:02 PTG

ok kak.. entry ini saya telah jawab di blog saya.. ia akan dipaparkan pada hari esok iaitu 27/12/2010 hehehehe jam9.00 malam

26 Disember 2010 pada 11:19 PTG

@Ayie
Ok, thanks....
esok kak iza pi tgk...

28 Disember 2010 pada 5:58 PG

blog kak iza ni sesuainya dgn namanya..nama teratak,ada design kayu kt luarnya ;)

28 Disember 2010 pada 3:50 PTG

@adele
Ya ka? Thanks....

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved