Contest Siapa Nak Buku "Buat Duit Dengan Blog"

on Sabtu, Disember 25, 2010

Assalamualaikum,
Salam 1 Dunia.



Hari ni aku nak join Contest Siapa nak Buku "Buat Duit Dengan Blog" yang dianjurkan oleh Sharinginfoz. Syarat-syaratnya boleh rujuk DI SINI.

Aku nak buku ini sebab aku mata duitan. Ishh...tak ada la sampai macam tu. Alasan sebenarnya aku nak buku ni sebab aku benar-benar ingin mengetahui cara untuk buat duit melalui blog. Bukan senang orang nak hadiahkan kita buku melainkan pada hari-hari tertentu atau sempena sesuatu peristiwa seperti hari lahir atau anniversary.

Aku rasa inilah entry contest yang paling mudah dan ringkas pernah aku join. Harap-harap ada tuahnya.
Assalamualaikum.
Ranking: 5

10 comments

25 Disember 2010 10:19 PG

dapat buku ni boleh le kita tau lebih lagi cara nak dpt duit sambilan..:)
semoga kamu berjaya yer..

25 Disember 2010 10:31 PG

moga ko menang. lepas tu bleh ar ko kongsi ngan wa ... keh33

25 Disember 2010 11:30 PG

Terima kasih kerana sertai peraduan ini

25 Disember 2010 11:45 PG

menarik tuh kak.... semoga berjaya.. buku nieh ada perasan kat pustaka mukmin jalan tar... hehe...

25 Disember 2010 1:07 PTG

salam..
semoga berjaya..
ermmm..mata duitan ye?
sakit la hubby nak
kumpul duit..he he

25 Disember 2010 2:44 PTG

dan aku pula nak buku.
sebab aku ulat buku
tiada duit nak beli buku.huuu...

25 Disember 2010 3:51 PTG

wow..terus darjah nafsu harta ku meningkat ni, nak kena join jugak ni kot hehe

25 Disember 2010 4:03 PTG

@LiFe KaMi
InsyaAllah...

@wachak
InsyaAllah, doa2kan la aku memang. Nanti aku kongsikan isi buku tu..

@Sharinginfoz
Sama2...

@zik
Terima kasih..
Ya ka?dah baca ke ni?

@zulkbo
W'salam..
InsyaAllah...
Hehe....itu la, nak kena cari kerja la lepas ni..

@Ali ridha
Hahaha....ayat terbaik tu...

@etomyam
Jom la join...menang kalah, belakang kira..

25 Disember 2010 11:28 PTG

Saya ada beli buku ini untuk mendapatkan inspirasi bukan proton inspira :-)

26 Disember 2010 3:53 PTG

@akubiomed
Best tak kandungannya?
buat la ulasan sikit kat blog, kalau saya tak menang, sekurang2nya saya tau apa isi kandungannya....

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved