Bloglarian.

on Isnin, Disember 06, 2010

Assalamualaikum dan Salam 1 Dunia.

Aku di Tag oleh wachak yang pendiam dan pemalu (wakakaka) untuk menyertai bloglarian yang sedang hangat diperkatakan kini. Aku dah cuba menggunakan bloglarian tersebut sejak beberapa hari lepas. Memang best. Bagi menyertai bloglarian tersebut, ikuti langkah-langkah yang ditetapkan oleh Padel

Saya suka berblogwalking kerana ...
Saya inginkan semua blog yang ada di muka bumi ini singgah di Teratak Usang (blog saya). Saya juga ingin mendapatkan banyak trafik, mendapat lebih ramai kenalan dan menimba ilmu dari info yang disampaikan oleh sesebuah blog.

Tag 3 orang:
Ayie's life
Yaya
Otomen
Ieda Asmidar
Kimie Hashim
Dan sesiapa yang ingin join...

Tiada tarikh tutup buat masa ini. Untuk maklumat lanjut, boleh klik DI SINI.
Ranking: 5

6 comments

6 Disember 2010 pada 7:42 PTG

owh... cam menarik :D

6 Disember 2010 pada 9:01 PTG

haha tag mengetag bawa kemesraaan :D

6 Disember 2010 pada 9:57 PTG

ciss !! siap ketawa jahat lagi tu. kenapa ?? .. tak percaya ya ... keh33

7 Disember 2010 pada 9:12 PG

@Zairie Husin
Hmm...jom la join utk meramaikan ahli..

@etomyam
Ya, betul...hehe..

@wachak
Sungguh ku tak percaya.

7 Disember 2010 pada 5:52 PTG

terima kasih kerana join BlogLarian..blog anda berada dalam senarai terkini...singgah selalu :)

7 Disember 2010 pada 11:43 PTG

@paDel
Sama-sama....
Ok,thanks...

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved