Ku Terima Creatif Blogger Award.

on Khamis, Mei 13, 2010

Salam....

Thanks pada eddyboyz kerana sudi memberikan award ni pada aku dan Teratak Usang. Malu la nak ambik award ni, rasa macam tak layak je. Dah la cantik, kreatif pulak tu, siap ada pengertian lagi pada setiap objek yang ditonjolkan. Tapi demi eddyboyz yang bersusah payah siapkan award ni selama tiga hari tiga malam, siap datang berjalan kaki lagi ke Teratak Usang untuk bagi award ni pada aku, maka aku terima dengan senyuman dan hati berbunga-bunga serta tak lupa untuk ku ucapkan terima kasih "daun keladi......."

Aku sempat terperanjat bila nak ambik award yang diberikan....Nak tahu kenapa? Bila aku nak copy, keluar ayat ni....

hah!!! buat ape tuhhhh???? jeng jeng jeng

Terkejut aku......nasib baik la tak terkeluar ulat ke, lintah ke, pacat ke....takut la jugak. Ni dia awardnya......


Mesti nak tahukan apa pengertian yang tersirat disebalik tu......Ni haaa, aku copy paste je...

PENCIL yang besar
Menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.

FILEM bergerak tanpa henti
Menunjukkan AWARD ini di FOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.

LOGO bulat berkelip-kelip
jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.

Untuk maklum balas penerima AWARD ini, ikhlaskan hati untuk membuat entri/posting berkenaan AWARD ini dengan kreatif dan penuh estatik beserta FOWARD kepada 5 orang yang betul - betul layak menerima AWARD ini. anda juga boleh meletakkan AWARD ini di side bar atau dimana - mana yang bersesuaian. tinggalkan comment untuk ucapan manis anda.


Bagi menghargai jasa eddyboyz, aku ingin memanjangkan award ni pada insan yang tersenarai di bawah:

1. pensel kontot.
2. intan izani.
3. akuvision.
4. luqman5. jieda

Pada sesiapa yang berkenaan, sila jalankan tanggungjawab anda!!!

Ranking: 5
 
© TERATAK USANG All Rights Reserved