Betul ke?

on Ahad, Oktober 25, 2009

Aku baru nak berjinak-jinak dgn blog ni. Melalui lawatan blog ke blog, aku tertanya-tanya apa itu nuffnang...

Betul ke boleh dapat duit? Ada org nak klik ke? Jadi untuk menjawab segala persoalan yang bersarang dlm kepala otak aku ni, aku pn baru je daftar. Sehingga ke hari ni, persoalan aku belum terbukti lagi...

Jadi, kepada kwn2 yg sudi lawat blog aku, jgn lupa klik nuffnang. Tak rugi pn kn kalau setakat nak klik. Aku nak jgk tengok, btl ke benda ni blh buat duit. Dgr2 mcm btul je...
Ok, aku nk tunggu dan tengok hasilnya nanti.......
Klik ye, jgn lupa....
Ranking: 5

2 comments

26 Oktober 2009 pada 7:36 PTG

kamu pun click Cik Cookie byk2.Cik Cookie pun nak tgk hasilnya.br semlm join.lagi dasyat kan?


Pssst:Bagi tau kwn yg lain click yg Cik Cookie gak

26 Oktober 2009 pada 11:46 PTG

Laa.....cik cookie pn join jgk ka?xpe la, sama2 kita join dan sama2 kita klik nuff tu sesama kita. Sapa lg nak klik kalau bkn sesama kita kn. Yg penting, kita berbudi kt ladang orang dulu, nanti org akan berbudi pada kita semula.

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved