Contest Gambar Best By AsaDa

on Khamis, Jun 24, 2010

Salam....


Seperti yang diketahui umum, AsaDa telah menganjurkan satu contest. Sebenarnya dah lama aku jumpa dan teringin untuk mencuba nasib. Nampaknya ramai juga yang join dan boleh dikatakan mendapat sambutan hangat.

Sebelum tu, biar aku nyatakan syarat-syaratnya untuk sertai contest ini.

Buat satu entry khas dengan tajuk Contest Gambar Best by AsaDa. UPLOAD GAMBAR TERBEST milik anda. (ok)

Ceritakan kisah sebelum atau semasa atau selepas gambar tu di capture secara ringkas mengikut kreativiti. (ok)

Copy banner contest. letakkan di dalam entry dan di side bar blog anda. pastikan ia di-link terus ke ENTRY CONTEST. (ok)

Letakkan link atau url entry anda di RUANGAN KOMEN ENTRY CONTEST untuk diterjah. selesai.. (ok)

TARIKH TUTUP PENYERTAAN IALAH 1 JULY 2010..

Kisah di sebalik gambar:

Sebelum kejadian...
Aku suka bidang fotografi sejak dulu lagi walaupun gambar yang aku shoot tak secantik mana. Oleh kerana aku balik ke kampung, aku tak ada kerja lain nak dibuat. Disebabkan kebosanan melampau dengan internet yang kurang memuaskan tika itu, maka aku pun terfikir nak shoot gambar jantung pisang ni.

Kepada AsaDa, ini la gambar yang aku pertaruhkan.....

jeng..jeng..jeng...

Selepas kejadian...
Bila dah dapat gambar ni, aku berazam untuk tunggu sehingga jantung pisang ni mengeluarkan putik pisang. Moga-moga masa berlalu dengan cepat sebab aku akan pulang semula ke Perak.


Dapat juga tengok dan shoot gambar putik pisang. Tapi sedihnya.....aku tak dapat nak tunggu untuk shoot gambar pisang yang dah masak sebab dah pulang ke Perak.

Aku berharap sangat-sangat untuk terpilih sebab hadiahnya teramat cantik pada pandangan mataku...
Ranking: 5

5 comments

24 Jun 2010 pada 8:03 PTG

waaahh.. sanggup ke nk tunggu setiap sisir pisang tu keluar? lama gak rsanya nk tggu tu. hihi =P

tQ sudi join.. asada pilih pic yg kedua ea..

dah link nama kat senarai peserta. gud luck! (^^,)

24 Jun 2010 pada 10:32 PTG

Tahniah...gambar yg cantik dan ada feel bila aku tengok

24 Jun 2010 pada 10:37 PTG

@ASaDa RyutaRo
Ya la....itu yg rasa mcm special sikit gbr ni sbb perlukan pengorbanan disertai kesabaran....

Ok, thanks...


@ASSOYFINGER67
Terima kasih kerana sudi menghayati pic aku tu...

25 Jun 2010 pada 6:00 PTG

bakal join nie... hehe

saya suka blog ustaz love kerana ustaz love ensem.. hehehe..

latest post :
brazil vs portugal

27 Jun 2010 pada 2:22 PTG

@zairie
Ya ka? hahaha.....dah pernah tgk ke wajah ustaz love?

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved