Contest Blog Ustaz Love

on Khamis, Jun 24, 2010

Salam...

Entah mengapa, saat dan tika ini ku punya mood untuk join contest. Kali ini aku join contest Ustaz Love pula. Tengok macam mudah tapi bila otak dah berkarat ni, rasa susah pula nak mengarang walaupun 20 patah perkataan. Tapi akan ku cuba jua...

Sebelum aku mengarang ayat yang dikehendaki, ingin aku mengajak semua blogger untuk join contest ni. Hadiahnya pun boleh tahan juga. Syarat yang ditetapkan seperti di bawah:

1. Ada 2 kategori.. lelaki dan wanita. Sila nyatakan jantina. Terbuka kepada follower blog Ustaz Love atau bukan follower.

2. Buat satu entry tentang contest ini di blog anda. Kemudian letakkan banner di atas dalam entry tersebut dan link kan ke entry contest ini.

3. Kemudian.. nyatakan secara ringkas... "Saya sukakan blog Ustaz Love kerana..." (tak melebihi 20 perkataan) di dalam entry anda.

4. Kemudian komen di entry ini (blog UstazLove) dan letakkan link ke entry yg anda telah buat.

5.Tarikh tutup penyertaan adalah pada 30 Jun 2010.

6. Keputusan akan diadili berdasarkan slogan terbaik.

Saya sukakan blog Ustaz Love kerana...

banyak info boleh didapati di sana bukan sahaja tentang hidup mawardah warahmah sesama manusia malah kecintaan terhadap Maha Pencipta juga.


Wallahu'alam....
Ranking: 5

3 comments

25 Jun 2010 pada 12:43 PG

good luck..
sop pun suker join kontest..

25 Jun 2010 pada 8:35 PTG

nk join jga...

27 Jun 2010 pada 2:21 PTG

@sop
Thanks.....
Ya ka? Dah pernah menang ke?

@Zaini Punye Citer
Jom..jom..

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved