Prestasi Ogos 2010 Dan Sayonara

on Khamis, September 02, 2010

Salam...

Maaf kepada semua pengunjung Teratak Usang kerana aku terlambat untuk membalas jejak dan membaca blog up date dua tiga hari lepas. Mungkin tiada yang perasan ketidakhadiran aku. Sakit kepala ku menyerang lagi. Ini merupakan kali ke dua aku sakit kepala sejak bergelar blogger. Kesakitan pertama aku alami pada tahun lepas (2009) kerana online sehingga jam 4 pagi. Kali ini aku hanya online sehingga jam 1.15 pagi. Keesokkannya aku terasa amat sakit sehingga ingin aku ketuk kepala ini dengan penukul. Nasib baik penukul tak ada, jadi aku hanya mengikat kepala untuk mengurangkan rasa sakit. Panadol tak jalan. Kesimpulannya, aku sudah tak dibenarkan untuk aktif berblog dan kemungkinan internet akan dipotong tidak lama lagi. Sedihnya.....

Statistik dari Nuffnang


Overview stats



Traffic sources

Paparan ini merupakan prestasi untuk bulan Ogos 2010. Terima kasih pada semua tetamu teratak usang. Pada sesiapa yang tidak tersenarai dalam traffice sources, jangan berkecil hati kerana itu hanyalah paparan kekerapan dan menyumbang trafik tertinggi ke Teratak Usang sepanjang bulan Ogos.

Sebelum aku mengundur diri, ingin ku ucapkan selamat hari raya Aidilfitri pada semua saudara Muslim. Maaf zahir batin.

Mungkinkah ini merupakan statistik dan trafik terakhir untuk Teratak Usang? Jika ianya yang terakhir, biarlah ia menjadi kenangan yang terindah sepanjang aku berblogging. Hanya Allah yang tahu betapa sedihnya hatiku. Sedih sesedih-sedihnya tak dapat aku gambarkan dengan kata-kata. Tiada lagi kata-kata untuk aku luahkan kerana lidahku kelu....Terima kasih pada semua yang menyokong aku selama ini. Maafkan aku jika selama aku berblog, aku ada menyakitkan hati sesiapa samada dalam sedar atau tidak. Andai kata aku masih punya harapan, akan aku cuba untuk menulis di sini. Sekian.



Ranking: 5

22 comments

1 September 2010 pada 9:06 PG

wah.. chaiyok2 :D

1 September 2010 pada 9:35 PG

Salam iza..tak kan la begitu drastik sekali tindakan yang perlu diambil?? Mungkin leh kurangkan drpd langsung x ada blog kan..

1 September 2010 pada 10:59 PG

Satu kehilangan besar gak nie... Wlu bgmnpun... bersabar... ada kebaikannya..!!

SalamX..!!

1 September 2010 pada 12:42 PTG

wah...hebat blog ko iza...bagi la tips...ajar aku seo..aku blur2 lg tentang seo..

1 September 2010 pada 3:22 PTG

Macam wa ar juga dulu. wa tidur 2
jam jer sehari diwaktu malam gara2
berblog walking. Akibatnya
kesihatan wa menurun. asyik sakit
jer. dRArieza nasihat kat wa
supaya rehat bebanyak. On9 jgn
lelama. so wa pun kurangkanlah
aktiviti BW.
wa nak ulang tayang nasihat tu kat
ko. Kepala sakit ni kena tidur dan
rehat yang cukup. Minun air masak
lebih ckit. Makan buah2an sekerap
yg mungkin .... he he he
Gurau2 jugak tapi kesihatan tu
kena jaga okey. Dikesempatan yg
ada ini wa nk ucapkan selamat
menyambut hari raya eidulfitri
buat iza sekeluarga. maaf dipinta
jika ada terkasar bahasa,
tersentuh rasa, terguris jiwa.


~ alahai. sedinya rasa. cam nuff tarik BE lah pulok ... sob sob sob


>
>
>

~ Hidup bergurau senda. Mati tak dipakaikan spender ... ngeh ngeh ngeh

1 September 2010 pada 4:49 PTG

@Zairie Husin
chaiyok2 jgk....kesihatan perlu diutamakan.

@Lagenda
W'salam.
Doa2kan la bg internet tak di potong...memang nak cuba kurangkan tapi entah la....susah nk cakap. tunggu dan lihat je la.kalau masih bw dan post entry, masih ada lg internet.Kalau lama sunyi sepi, dah potong la tu...

@Mr LePaK
Hmmmm...sabar je la. W'salam...

@black_mel
Hehe...terima kasih. Aku tak ada tips yg gempaq. Aku pun tak pandai sgt SEO tu.saja je nk test power.hehe...rajin blogwalking je tu....blog aku tak ada apa yg menarik. rasanya blog ko lg byk peminat setia....

@wachak
Mungkin betul kata dia.aku ni asyik mengadap laptop je, lama pulak tu. Blogwalking pun tak rajin sgt,kdg2 je.mungkin aku dok tgk blog aku ni kot,apa yg nk di tambah...apa yg nk di buang.
Alhamdulillah,ada jgk nasihat utk aku. InsyaAllah, aku akan ikut nasihat ulang tayang tu. mungkin kalau aku sihat nanti, abg aku rasa kesian tgk aku hidup dalam keboringan tanpa blog, mana tau dia berubah hati nk sambung internet /batalkan hasrat nk potong terus. Rasa mcm nak demam pulak bila dgr nk potong internet, adehhh....

1 September 2010 pada 10:06 PTG

Macam sedih lah pula ni..nampaknya kita akan kehilangan salah satu blogger hebat..akak kena migrain ke? Cuba akak try terapi pernafasan, kut2 boleh sembuhkan sakit kepala tu. Cuba akak lihat di http://www.didozel.com/2010/05/terapi-pernafasan.html, harap dapat bantu akak, harap sangat janganlah berhenti blogging ^___^..semoga bermanfaat ya kak..

1 September 2010 pada 10:25 PTG

Jangan blogwalking sampai awal pagi, jam 4-5...sakit nanti Iza..:) Bloggging is cool..

1 September 2010 pada 11:11 PTG

jaga kesihatan baik2 ok ^^

1 September 2010 pada 11:44 PTG

salam,
jaga kesihatan yer..
memang itu salah satu akibat buruk ngadap laptop ni..
apa2pun.. utamanakan yang lebih utama..
pasti rindu pada iza..

1 September 2010 pada 11:57 PTG

@Alessandro
Thanks kongsi info....InsyaAllah akan ku amalkan. Memang sayang nk berhenti blogging. InsyaAllah, doa2kan la bg akak boleh teruskan blogging.

@: bluedianthus :
Skrg ni dah tak sampai 4-5 pagi. Setakat 1 pg pun dah tak boleh dah.

@caliph shuriken
InsyaAllah, terima kasih.

@cikgu isza
W'salam...InsyaAllah, terima kasih.

1 September 2010 pada 11:58 PTG

mmm...tak tau nak cakap apa...but ,memang kesihatan kena jaga le...klu itu yg terbaik...

all the best yer...

1 September 2010 pada 11:59 PTG

@Mario
Ok, thanks...

2 September 2010 pada 1:33 PG

moga kesihatan tu dijaga jangan sampai terganggu,rehatlah dulu sehingga benar-benar pulih.

2 September 2010 pada 2:10 PG

banyakkan rehat kak... insyallah akan datang ke blog akak..

2 September 2010 pada 2:18 PG

Salam,
nak tinggalkan terus blog sayang juga.. blog ni pun bagus dan banyak ilmu boleh dipelajari.. xda masalah juga teruskan blogging, cuma masa tu kenalah kurangkan dan hanya buat kalau ada masa terluang je..
apapun, selamat menyambut hari raya bersama keluarga.. banyak2 kan berehat :)

2 September 2010 pada 2:43 PG

Assalamualaikum..

Bila cik abg tu tengok buah hatinya sakit kepala sbb tidur lewat hanya kerana internet dan blogging, tu yang internet kena potong nnt.

Mungkin blh bincang semua dan kurangkan sikit masa aktiviti on line. Jgn tidur lewat sangat jika pasangan tidak boleh terima habitat yg seperti itu, melainkan kerjanya hanyalah pengkaji cuaca :-)

2 September 2010 pada 12:09 PTG

@sangilapi
InsyaAllah...terima kasih atas nasihat tersebut.

@Zikr the Jalanan Sepi Perantau
Ya la...terima kasih ye.

@kulanz
W'salam...
Memang sayang kalau tinggalkan terus. Tgk la macam mana nanti.Kalau internet masih ada, akan terus blogging walaupun sekejap tapi kalau dah potong terus...hmmmm..dah tak leh nak buat apa la...Selamat Hari Raya jgk,terima kasih.

@Ahmad Zaki
W'salam.
Haaa, itu la sebabnya. Nak kurang kan sikit la kot2 lembut hati cik abg tu utk tak potong terus.
InsyaAllah, akan ku cuba utk kurang dan dari tak blogging terus. Mudah2an, cik abg berubah fikiran.

2 September 2010 pada 1:24 PTG

Salam iza..sebelum ni pun saya sibuk online sampai 2 3 pagi.bangun pagi je kepala sakit.mungkin sebab tak cukup tidur dan skang saya stop dulu aktiviti blogwalking di tengah malam.

2 September 2010 pada 2:38 PTG

salam..
ermmm...nampak gayanya kesunyianlah
aku buat entri ke laut lepas ni..Iza utamakanlah yang penting dahulu..kesihatan,
mahupun keluarga..semoga selalu ceria dan ucapan selamat menyambut Idulfitri..maaf andai ada salah silap tutur kata ku pada mu..

2 September 2010 pada 2:57 PTG

salam ziarah..

Xperlulah smpi berhenti...teruskanlah blogging..cuma limitkan masa..time tdo jgn skipp..punca utama sakit kepala :D

2 September 2010 pada 5:11 PTG

@Jieda
W'salam.
Ya...dah mula stop untuk blogwalking lewat malam. InsyaAllah, akan diusakankan stop sebelum jam 12 tgh malam.

@zulkbo
W'salam.
A'a...lepas ni sunyi la kan...tak pe, masih ada blogger lain yang seiring utk hanyut ke laut nanti.

@Nadia Abdullah
Salam singgah.
Niat di hati memang nak teruskan blogging tp tgk la keadaan nanti. Kalau internet masih berfungsi, akan ada la.

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved