Tatapan Untuk Kali Terakhir

on Rabu, Julai 04, 2012

Assalamualaikum,
Salam Sejahtera, Salam 1 Dunia.

2006 (baru beli)

Di rumah sewa pertama (Tmn Ehsan) 2006

 2010

 2010

 2009

 2010

 2010

 2010

 2010

Di Kuarters TNB (rumah sewa ke 3) 2009

2010

 2010

Di Yan, Kedah. 2011

Terima kasih kerana telah berkhidmat untuk kami sekeluarga Disember 2006- Julai 2012. Walaupun masih sayang, terpaksa dilepaskan. Aku sedih sangat. Hubby lagi sedih tapi tak nampak pulak air matanya mengalir.hehe...Mungkin malu nak menangis depan aku kot. Dia tengok aku sedih, dia ada kata, "Abang lagi sedih. Kalau sayang nak jual, tak pa, kita boleh bagi duit balik."

Jam 1 pagi semalam aku dan hubby kemaskan barang dalam kereta dan clear kan semua kerana pagi ini adalah hari terakhir HONDA CIVIC tersebut.
Ranking: 5

54 comments

4 Julai 2012 9:11 PG

Nak dapat yang baru mana boleh sedih-sedih! :D hehe..

4 Julai 2012 9:19 PG

Mau tak sedih. Tak per...dah dpt yg baru nnt hilanglah sedih tu ☺☺

4 Julai 2012 9:30 PG

Emm lama jugak setia ngn kereta ni ekk..hehe..memang suka pakai honda ke?

4 Julai 2012 10:54 PG

Walaupun ada pengganti baru namin memori dgn kereta lama takan
mudah dilupakan.. Takpelah.. nanti dah seminggu ok tuh..

4 Julai 2012 11:34 PG

Wow! Apa jadi kete tu? Jual ke?

4 Julai 2012 12:03 PTG

know the feeling,... baru let go Vios yg usia 3 tahun.... dan dapat gak lagi satu vios yg baru... so lose-win-win situation laaa. :D

4 Julai 2012 12:16 PTG

salam;
Banyak sangat jasa dan kenangan mana tak sedihnya..walau apapun demi perubahan yang membawa kebaikan kita terpaksa merelakannya.

4 Julai 2012 3:01 PTG

xpa..sat je sedih tu , bila dpt yg baru nanti, yg lama lupa la...haha.

4 Julai 2012 3:44 PTG

nak dpt baru mmg la tak menitis air mata

4 Julai 2012 4:48 PTG

mestilah sedih sbb ianya banyak bjasa buat kita....

4 Julai 2012 8:31 PTG

Sentimental giler tu kak. Hoho.. Pasni beli keta lebih power, terubat rasa sedih. Lol.

4 Julai 2012 9:58 PTG

dah beli yang baru... ? hehehehehe... tak lama lagi ada org drive keta baru laa nampaknya...

4 Julai 2012 10:11 PTG

dh byk jasa kereta tu..ttp dlm ingatan..hehe

4 Julai 2012 11:06 PTG

ya juga keta lama tetap dalam ingatan,keta baru boleh lah buat2 lawatan

5 Julai 2012 12:16 PG

salam..
dah terjual kereta lama nih
nak tengok keluar model apa
lak pas nih..he he

5 Julai 2012 12:54 PG

Ada perancangan beli bertukar kereta baru?

5 Julai 2012 3:40 PG

Salam,
lama juga honda tu berkhidmat.. tapi tak apa..
pergi yang lama, akan datang yang baru..

5 Julai 2012 1:44 PTG

mungkin ada penggantinya yg lagi hebat :)

5 Julai 2012 2:36 PTG

banyak kenangan tu sebab tu sedey semacam

5 Julai 2012 3:18 PTG

mesti ambil yg bahru lagi nie hee..rezki tolak tu ada yg lain pula

6 Julai 2012 9:58 PG

tak pe lah.. mungkin rezeki yang lain pula lepas ni..jangan sedih2

6 Julai 2012 12:55 PTG

maknanya...
nak dapat keta baru la ni
tahniah

7 Julai 2012 2:19 PTG

mungkin suatu saat pasti akan ada yang baru jauh lebih baik lagi,,hhe

9 Julai 2012 8:33 PTG

ni mesti nak angkat preve nih..

10 Julai 2012 12:24 PG

Kereta apalah gamaknya ? Honda City ape kak?

10 Julai 2012 3:36 PTG

Mmg sedih bila nak jual kereta yg byk tinggal kenangankan?

Jual sbb nak beli lain ke?

p/s-bila beli baru, yg lama ttp ingat sampai bila =)

10 Julai 2012 11:51 PTG

@Encik Anif
Tak tau lagi la..

10 Julai 2012 11:51 PTG

@fiza
Amin..amin..anim..

10 Julai 2012 11:52 PTG

@Hafizul
Entah la, jimat minyak kot.

10 Julai 2012 11:52 PTG

@Nur Misnan
Ya, banyak kenangan dengan kereta tu..

10 Julai 2012 11:53 PTG

@faraherda. razalan
Tak jadi apa2 la, dah dijual..

10 Julai 2012 11:53 PTG

@Kuman Chaos
Kalau dah dapat baru, ok la kan..
Ini tak pasti lagi nak dapat atau tidak.

10 Julai 2012 11:55 PTG

@yusuflaili(Goku)
W'salam.
InsyaAllah..

10 Julai 2012 11:55 PTG

@[PCL]
Bila agaknya nak dapat yang baru.

10 Julai 2012 11:56 PTG

@Lydia Miza(Aidyl Azim)
Tapi yang barunya tu tak tau bila.

10 Julai 2012 11:58 PTG

@Apple
hehe..harap2 macam tu la.

10 Julai 2012 11:59 PTG

@Izni Hafiz Abdul Rashid
Belum lagi.
Kena buat loan dulu nak beli kereta, itu pun tak pasti nak dapat atau tidak. Tak nak berharap.

10 Julai 2012 11:59 PTG

@jebengotai
Yes..

10 Julai 2012 11:59 PTG

@onlajer
Itupu kalau ada.

11 Julai 2012 12:00 PG

@Zulkbo zulkboCom
W'salam..
Kita sama2 tunggu..
Surprise. Hubby pun tak nak bagitau..

11 Julai 2012 12:01 PG

@akubiomed
Rancangnya macam tu la tapi tak tau loan lepas atau tidak.

11 Julai 2012 12:01 PG

@Kulanzsalleh
W'salam.
Harap2 yang baru dapat cepat.

11 Julai 2012 12:02 PG

@Anak Ulu Cheka
haha..harap2 macam tu la..Amin.

11 Julai 2012 12:02 PG

@budak felda
hehe..

11 Julai 2012 12:03 PG

@suri
Tak ada la baru sangat kot..tak mampu. hehe..

11 Julai 2012 12:03 PG

@Boni JLL3
InsyaAllah..

11 Julai 2012 12:03 PG

@tehr
Tak tau lagi.

11 Julai 2012 12:04 PG
11 Julai 2012 12:04 PG

@titan
Entah la..

11 Julai 2012 12:05 PG

@ProfHariz
Entah la. Kalau boleh kak nak yang banyak tempat duduk.hehe..tengok la macam mana nanti..

11 Julai 2012 12:07 PG

@hafizmd
Betul tu.
Bukan jual sebab nak beli kereta lain tapi jual sebab ada orang yang berkenan kereta tu..Tinggal lagi 2 kereta, kancil (ada kat adik ipar) dan iswara buruk (buat pegi kerja).

13 Julai 2012 8:49 PG

memang sayang kereta tu..dah lama berjasa...lagipun honda civic ni banyak permintaan dan stylo

13 Julai 2012 3:15 PTG

Ada intrinsic value tue.. :)

Supian Mustapa Menulis Tentang: Antara Kad Kahwin Kreatif terhangat di Malaysia.

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved