Berdiri Atas Kaki Sendiri: Wordless Wednesday

on Rabu, Mei 23, 2012





Wordless Wednesday - Blogger akan post gambar tanpa apa-apa kata atau ulasan
Ranking: 5

49 comments

23 Mei 2012 12:11 PG

alolo....dah besar dah dia! pandai dah berdiri ye.

23 Mei 2012 12:21 PG

:D Percapaian terhebat seorang insan!

23 Mei 2012 12:40 PG

wohohoho..bulatnya...

23 Mei 2012 1:02 PG

Tak lama lagi berlari lah tu =)

23 Mei 2012 1:13 PG

Suka bila tengok anak gembira dan boleh menjalani kehidupan seperti insan normal yang lain..lepas berdiri, berjalan dan pegi dapur tolong cuci pinggan mangkuk yer..haha

23 Mei 2012 6:34 PG

Baru boleh bertatih ye~ Lepas nie boleh jalan elok2... :)

23 Mei 2012 7:45 PG

bulatnya..hehe..syok tengok perkembangan anak kan?

23 Mei 2012 8:13 PG

dah mula melangkah ye..lepas ni leh la tolong mak ayah kemas rumah..hehehe..

baru dua minggu lebih dapat anak kedua, dah tak sabar nak tunggu anak berjalan sendiri..lenguh tangan owh nak dukung..hahaha

23 Mei 2012 8:28 PG

@Izan Ishak
A'a, pandai berdiri dah..

23 Mei 2012 8:29 PG

@SukaShare
InsyaAllah..

23 Mei 2012 8:29 PG

@Hafizul
"Baik uncle.."

23 Mei 2012 8:30 PG

@Izzuddin Fauzi
Belum bertatih lagi, berdiri je dulu..

23 Mei 2012 8:31 PG

@cikgu Naman
Ya la, tak sabar nak tengok dia berjalan.

23 Mei 2012 8:33 PG

@pipoq
Belum melangkah lagi, berdiri je dulu..
p/s: bubuh je dalam stroller. Kalau dah pandai berjalan nanti, jenuh pulak nak kawal..hehe..

23 Mei 2012 8:35 PG

salam;
Tak terasa budak membesar..cepat betul dunia beredar.

23 Mei 2012 9:48 PG

wah blh pki baju kurung raya nnt

23 Mei 2012 10:32 PG

Kjp je dah buleh berdiri bdk tembam nih yea za..

23 Mei 2012 11:19 PG

comelnya...ni baru pandai berdiri ke or dah tau berjalan??

23 Mei 2012 1:20 PTG

Lepas ni nak berlari pulak ni
Bola dah beli ke?

23 Mei 2012 2:09 PTG

semangatnya dia berdiri sb tahu org nk amik pic dia ek heee

23 Mei 2012 2:12 PTG

Sudah boleh berdiri tidak lama lagi belajar berjalan pula. :-)

23 Mei 2012 2:34 PTG

wahhhh.. dah pandai berdiri...

23 Mei 2012 4:01 PTG

@tehr Bola dah banyak, dah tak muat satu plastik hitam tapi...
"saya ni girl la uncle"

23 Mei 2012 4:01 PTG

@CIK TOM
Baru belajar2 berdiri..

23 Mei 2012 4:02 PTG

@Mak lagenda
Ya...kejap je masa berlalu.

23 Mei 2012 4:02 PTG

@Lydia Miza(Aidyl Azim)
InsyaAllah..

23 Mei 2012 4:03 PTG

@yusuflaili(Goku)
A'a..kejap je kan..

23 Mei 2012 4:14 PTG

Tak lama lagi boleh berjalan dah tu...

23 Mei 2012 5:00 PTG

sikit hari lagi dah boleh berjalan dan melompat.

23 Mei 2012 5:07 PTG

xlama lagi bleh berlari la tu.

23 Mei 2012 5:20 PTG

@Iza Teratak Usang hehe...nanti kita pulak terjerit2 panggil suruh duduk diam2...hehehe

23 Mei 2012 5:21 PTG

1. Nak cubit pipi boleh tak?hehe
2. Dah pandai berdiri dah. Nanti lajulah tu jalannya...
3. Seronok tgk anak2 mula membesar depan mata kita sendiri. Sesuatu yg amat berhargakan?

23 Mei 2012 5:59 PTG

@hafizmd
betul 3x

23 Mei 2012 8:46 PTG

memang dah besar rupanya

23 Mei 2012 9:49 PTG

hoho..terer. terer..

23 Mei 2012 10:30 PTG

hehehe.. comelnye... siap ade Fahrin lg :P

23 Mei 2012 10:36 PTG

comel anak.. harap2 dapat menjadi insan yang soleh kelak.. insyaAllah:)

23 Mei 2012 11:08 PTG

gebunya....

24 Mei 2012 9:51 PG

Baru belajar berdiri la ni ye Iza...hehehe kena amik video tu...buat kenangan..hehehe

24 Mei 2012 4:56 PTG

dah pandai jalan..best2x :)

25 Mei 2012 10:23 PG

Ala comelnya...
Bagus teruskan usaha... :)

25 Mei 2012 3:19 PTG

@Yas y
Ya, baru boleh berdiri. Malasnya nak ambik video. Anak sulung dulu teruja juga ambil video..

25 Mei 2012 3:19 PTG

@RazFiRa
hehe..abaikan background tu.

25 Mei 2012 3:21 PTG

@hafizmd
1. Cubit ke..gigit ke..dia takkan nangis. Extra kebal.
2. InsyaAllah.
3. Memang pun.

25 Mei 2012 3:21 PTG

@Denaihati
InsyaAllah.

25 Mei 2012 3:22 PTG

@suri
Suka la tu..

25 Mei 2012 10:23 PTG

Alolo comelnya. nanti mula nak berlari pula :)

26 Mei 2012 1:40 PTG

ai dah bleh berdiri, senang la nanti tak payah dukung lagi.

26 Mei 2012 11:25 PTG

salam..

dah bertidiri ?
tanda2 nak jalan jalan jatoh..hati2 bukak langkah tu jangan besar2 sangat yer dik..hikhik

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved