Serabut

on Rabu, Januari 11, 2012

Assalamualaikum,
Salam Sejahtera, Salam 1 Dunia.



Beginikah keadaanku?
Serabut kepala otak memikirkan suatu perkara.

Ada masa nanti aku publishkan. Aku cuba menyusan ayat agar lebih sopan. Faham-faham saja la, orang utara ni kalau cakap atau tulis ikut "dan", memang nampak kasar walaupun bagi orang utara sendiri, hanya biasa-biasa sahaja.

Ranking: 5

5 comments

11 Januari 2012 9:00 PTG

emm, apa pulak kali ni ya? hee.. tungguuuu..

12 Januari 2012 12:03 PG

Salam,
tak tahu pula kalau tulis ikut "dan" tu dianggap kasar di sesetengah tempat..

harap serabut hilang cepat :)

12 Januari 2012 9:21 PG

Serabut napa nih? Saya pon tgh serabut gak, tapi malas nak fikir.

12 Januari 2012 9:51 PG

salam..
tengok pada gambar tu
memang berserabut betul
moga anda tabah mengharungi
kekalutannya

12 Januari 2012 10:23 PG

takpe iza... tenang2kan diri dulu ye.
nanti dah okay barulah buat entry dgn tenang...

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved