Bermulanya Langkah Pertama.

on Ahad, Januari 15, 2012

Assalamualaikum,
Salam Sejahtera, Salam 1 Dunia.

Tanggal 15 Januari 2012, dengan ini diumumkan bahawa Teratak Usang dari http://azilas.blogspot.com dengan rasminya bertukar ke www.teratakusang.com.

Dengan itu, untuk beberapa hari ini, aku perlu edit apa-apa yang berkenaan terutamanya iklan Nuffnang dan banner Teratak Usang. Rasa sayang pula nak tukar banner kat atas tu sebab ianya hadiah dari seorang sahabat blogger. Aku amat-amat hargainya. Namun banner tersebut terpaksa juga ditukar, bila tu, belum tahu lagi. Mungkin sehingga aku ada banner baru.


Terasa berdebar-debar pula nak menaip seperti baru mula nak blogging. Banyak halangan yang aku tempuhi untuk bertukar domain ini terutamanya halangan peribadi. Aku tak pasti sampai bila aku boleh kekal menjadi seorang blogger. Selagi ada internet, selagi itu aku akan menulis.

Dengan hati yang sedih, aku lepaskan url azilas.blogspot.com yang berPR2. Dari detik ini, bermula lah langkah aku dari titik kosong dengan lafaz Bismillahirrahmanirahim.....Moga langkah ku yang baru ini diberkati.


Ranking: 5

13 comments

15 Januari 2012 7:24 PG

assalam iza

Tak buat kenduri doa selamat ke masuk domain baru ni .... ha33. Tahniah. Kalau nak header baru tu jangan segan2 bagi tau. cer citer nk yg mcam mana, kaler apa, tagline nk tukar ke. kalau ada kelapangan masa wa cuba buatkan. confirm free :D

15 Januari 2012 7:38 PG

kekekekeke... betul tu... macam masuk ke rumah baru... tak buat ke kenduri doa selamat.... :D

15 Januari 2012 12:03 PTG

W'salam..
Kenduri ek? Aku masuk domain baru ni pun senyap2 je tau. Shhhhh...Family aku tak tau pun. Terima kasih. Tak nak heboh2, biar mereka tau sendiri.
Aku segan nak suruh buat tapi kalau nak tolong buat, Stadium Bukit Jalil aku tadahkan.
Nanti aku bagitau...Terima kasih..

15 Januari 2012 12:04 PTG

Doa selamat ada tapi kenduri belum lagi..hehe..

15 Januari 2012 1:44 PTG

salam ziarah.tahniah..sy try bukak url lama terus redirect ke blog nie..ingtkan blog lain tadi..rupanya blog sama.


Wira Chomel recently posted 5 Cara Hebat Menjadikan Rumahtangga Sentiasa Ceria & Bahagia

15 Januari 2012 3:21 PTG

Amin ya Robb.. smoga maju jaya dlam blogging.. jelous r.. smakin ramai org tukar ke domain sndiri.. nak jugak tukar tp x tahu cara

15 Januari 2012 3:33 PTG

salam;
moga awak terus maju dan teru maju...satu hari nanti aku akan menyusur langkah awak...

15 Januari 2012 3:37 PTG

Terima kasih. Jangan la jelous, suatu hari nanti pasti anda juga akan ada domain sendiri, siapa tau? Benda ni bukan mustahil. SEnang je nak tukar, segala-galanya pihak syarikat tu yang buat, kita tinggal bayar dan guna je.

15 Januari 2012 3:39 PTG

W'salam..
Terima kasih.
InsyaAllah, didoakan moga awak cepat2 menyusuri agar seiring sejalan capai kejayaan.

15 Januari 2012 5:08 PTG

wah, tahniah iza dengan domain sendiri. cakpong cakpong, ewaahh

15 Januari 2012 9:18 PTG

Ye, terima kasih..
Wahh, siap ada paluan kompang lagi noo...? hehe..

16 Januari 2012 10:11 PG

Tahniah, bestnya dah ada domain sendiri.

16 Januari 2012 2:40 PTG

Terima kasih,
begitulah nampaknya...

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved