Doa Pengasih

on Jumaat, Oktober 14, 2011

Assalamualaikum,
Salam 1 Dunia.


Baru-baru ini aku ada terima satu email melalui contact form yang dipasang dalam blog ini. Dari bahasanya, aku rasa si pengirim itu dari negara jiran ataupun dari Sabah. Wallahu'alam...Dia menggunakan nama samaran rocky de vibratore corpora cavernosa. Melalui contact form tersebut, dia meminta aku untuk emailkan ayat pengasih padanya, katanya untuk menjaga tiang arasy supaya tidak runtuh.

Waduh...
Google aja sih.

Sekarang ni mudah, nak apa google saja. Macam-macam ayat dari Al-Quran ada untuk dijadikan ayat pengasih. Oleh kerana dia bertanya, maka aku pun cuba google. Rupanya memang banyak ayat Al-Quran yang boleh diamalkan. Ustazah Nur Bahiyah pun banyak bagi ayat-ayat untuk kebahagiaan rumahtangga.

Hasil pencarianku...

"Maha Suci Tuhan yang telah menciptakan makhluk-makhluk semuanya berpasangan; sama ada dari yang ditumbuhkan oleh bumi, atau dari diri mereka, ataupun dari apa yang mereka tidak mengetahuinya". (Surah Yassin ayat 36)
"(Ingatlah peristiwa) ketika Nabi Yusuf berkata kepada bapanya: "Wahai ayahku! Sesungguhnya aku mimpi melihat sebelas bintang dan matahari serta bulan; aku melihat mereka tunduk memberi hormat kepadaku". "(Surah Yusuf Ayat 4)
Sumber: http://www.resepirahsiaku.com



اللهم حبّب عبدك هذا الى عبادك المؤمنين وحبّب الى المؤمنين

"Ya Allah,jadikanlah hambaMU ini dicintai pada hati orang yang beriman,dan jadikanlah mereka menyintai orang yang beriman"

Sumber: Mujahidahputeri.

Banyak lagi sebenarnya tapi itu sahaja yang sempat aku cari.
Ranking: 5

5 comments

14 Oktober 2011 pada 5:34 PTG

Iza, saya ingatkan ayat pengasih ni untuk bagi org tunduk kat kita, rupa nya untuk menjaga tiang arasy. Haihhhhhh...silap info.

Thanks for sharing, bagus di buat amalan nih.

14 Oktober 2011 pada 10:06 PTG

salam..
ermm..ada yang minta
ayat pengasih ye..?
heran pulak saya..??

15 Oktober 2011 pada 12:07 PTG

Salam sejahtera,
betul tu banyak terdapat dibuku2 agama lebih2 lagi Al-quran..byk doa2 untuk pengasih ni yang pentig kita reti baca ayat2 Al-quran.

15 Oktober 2011 pada 10:42 PTG

thankz utk info ni :) hehehe.. Google saja.. maklumat dihujung jari je kan.. :)

15 Oktober 2011 pada 11:12 PTG

jangan digunakan dengan niat yang salah sudahlah :)

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved