Happy Birthday To Me....

on Sabtu, September 25, 2010

Salam....

TANGGAL 25 SEPTEMBER, 2 AM.....

Apabila "ter" publish nya entry ini, itu menandakan bahawa usiaku telah meningkat lagi 1 angka menjadikannya 18 tahun.....perasan.....
....tambah lagi 10)

Oppppsssss......
Aku dah tua rupanya. Lagi 2 tahun dah jadi 30.
Rumah kata pergi, kubur kata mari.
Tapi masih tak sedar-sedar diri...

Agak-agak ada suprise apa dari my hubby untuk tahun ni? Setiap tahun tepat 12 tengah malam dia tak pernah lupa untuk buat suprise untukku tapi dia selalu buat-buat lupa.....konon-kononnya nak tengok aku merajuk la tu.

Ni gambar tahun lepas....
Aku memang tak tau dia nak sediakan semua ni malam tu. Itu sebabnya aku comot je, tetiba dipanggil keluar ke ruang tamu....

Dari kiri: Kak Wini (sepupu), Aku, Haiqal (anak kak wini), Najwan Afif (anak kakak ipar),
Nur Dhamirah Atiqah (anak k.wini), Nurain Najwa (anak kakak),
Kakak ipar, Mak mertua dan my Hubby.

Maaf ye, gambar kakak ipar kat tengah tu terpaksa
disorokkan sebab tak bertudung.

Dua, tiga hari ni my hubby kena standby dan sibuk sangat-sangat dengan kerja. Harap-harap dia tak lupa...

Terima kasih pada mama dan arwah abah kerana tanpa kalian, aku tiada di dunia ini....
Nak bagi hadiah apa ek pada mama sempena ulangtahun kelahiranku yang ke 28 ni? Telekung? Sejadah? Jubah? Ada apa-apa cadangan tak?

Mama aku tak berapa nak suka barang-barang mahal yang membazir atau ke arah keduniaan ni...Mama aku lebih suka memilih untuk tinggal di pondok (belajar agama) seorang diri dan meninggalkan rumah kami (Teratak Usang) dan segala kesenangan duniawi. Itulah sebabnya aku tak ada gambar kenangan yang cantik bersama mama, jauh sekali untuk bermalam di rumah mama kerana pondok itu hanya muat untuk mama seorang sahaja. Sedih kalau tengok pondok mama tapi apa boleh buat, itulah pilihan mama. ("Ter"nangis jap)

Sampai di sini dulu untuk kali ini.....

p/s: Oppss....sebelum aku terlupa....Selamat Hari Lahir juga untuk sepupu aku (sebelah suami) yang sambut birthday sama tarikh denganku....
Ranking: 5

39 comments

25 September 2010 2:04 PG

happy besday to you,,smoga pjg umur n dmurahkan rezeki

25 September 2010 2:23 PG

Happy besday iza.. muda lagi tu dahi pun masih licin..hehe
semoga panjang umur dan ceria selalu..

25 September 2010 2:28 PG

epy besday iza... :D sedap nyer kek.. tak nak hulur sikit ker?? pape pon.. selamat hari jadi.. moge pjg umur and murah rezeki.. moga allah sentiasa pelihara kamu.. amin... :)

25 September 2010 2:33 PG

SELAMAT HARI LAHIR TERATAK USANG.. PASNI JADI TERATAK TUA LAK... HEHEHEH....

25 September 2010 2:58 PG

Happy Birthday to you Iza. moga dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki.

meh layan video ni ~ http://www.youtube.com/watch?v=1AJDCeoqLvo

25 September 2010 3:28 PG

selamat hari lahir

25 September 2010 4:08 PG

selamat hari lahir..

eh sama dengan kawan saya la...

jemput ziarah d blog GKSB

25 September 2010 6:24 PG

Happy Birthday to you..
Happy birthday to you..
Happy birthday happy birthday..
Happy birthday to you.. Iza..:)

Siap nyanyi untuk Iza ni..:)

25 September 2010 7:19 PG

Selamat Hari Lahir.. Moga Dipermudahkan Segala Urusan Dan Dekat Diri Dengan Sang khalid..
Amin Ya Allah

New Entry ProfHariz
Video Klip Kutuk Namewee Rasis?

25 September 2010 8:12 PG

akak..selamat hari lahir..
semoga kehidupan akak sekeluarga sentiasa diberkati oleh-Nya..
meh bg saya kek sikit..hehe.

25 September 2010 10:16 PG

salam..
HAPPY BIRTHDAY-28
muda belia je ni..
moga anda selalu
sihat,panjang umur
dan murah rezeki..

25 September 2010 11:51 PG

selamat hari lahir yang ke 28 buat Iza.. (sebaya dengan adik akak la..)
akak doakan semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.. amin..
tersentuh bila baca tentang mama..
untuk menghargai kasih ibu yang melahirkan dan membesarkan kita sebagai anak.. telekung dan sejadah adalah pilihan yang baik.

25 September 2010 12:16 PTG

Selamat Hari Lahir
Semoga Panjang Umur Dan Dimurahkan Rezeki

25 September 2010 12:30 PTG

@iszieylyanziy
Thanks...
insyaAllah....
Aminn..

@LiFe KaMi
Thanks...hehe...
InsyaAllah...

@Zairie Husin
Thanks...dtg la umah, kek tinggal sebelah lg ni...jap lg mesti habis..
Terima kasih atas doa tu...Amin...

@cacing...
Usia teratak usang buda lg. usia tuannya je yg dah tua...hehe..

@wachak
Thanks wachak....Amin...
Wah, siap ada persembahan video lg tu....
Thanks jgk sbb buat supprise gempaq kat header tu....suka33x

@ibuayu
Terima kasih

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr
Terima kasih...
Ya ka? Happy Birthday utk dia jgk ye....

@:: BLUEDIANTHUS ::
Terima kasih....terima kasih....
Wahh...siap ada lagu lagi...
best...best..

@ProfHariz
Terima kasih...Aminnn...

@att
Terima kasih...
Amin...
mai nak suap...kek ada lg ni..

@zulkbo
W'salam..
Terima kasih..
Ya ka?hehe....InsyaAllah...Amin...

@NoRMie
Terima kasih...Owhh...ya ka?
InsyaAllah, Amin..
Ya, harap2 itu lah yg terbaik utk mama...
InsyaAllah...

25 September 2010 12:53 PTG

@Wazy
Terima kasih wazy...

25 September 2010 2:09 PTG

hepy besday iza..moga panjang umur, murah rezeki dan bahagia dsamping suami tcinta..;)

25 September 2010 2:29 PTG

@mijie
thanks...
InsyaAllah, amin...

25 September 2010 3:09 PTG

hepi besday to u iza!! moga panjang umo dah murah rejeki ye

25 September 2010 3:30 PTG

selamat hari lahir wahai akakku..hehe

25 September 2010 4:29 PTG

selamat hari lahir iza..semoga ceria2 selalu..sori 4 da late wish :D

25 September 2010 7:55 PTG

happy birthday!

~ Bacelah kisah mak salah beli ape!! Haihh

25 September 2010 8:41 PTG

@Lagenda
Thanks mak...Amin..

@Zikr the Jalanan Sepi Perantau
Terima kasih wahai adikku...

@Nadia Abdullah
Thanks Nadia...xpe, masih belum terlambat..

@Miss Q
Thanks..

25 September 2010 10:22 PTG

selamat hari lahir, semoga semakin idberkati dan mendapat rahmat dari Nya

25 September 2010 10:31 PTG

masa saya 28 tahun.. baru anak sorang..
selamat hari lahir..
semoga hidup sentiasa diberkati..

25 September 2010 11:18 PTG

selamat hari jadi kak! hehe

25 September 2010 11:24 PTG

hepi birhday to u,
hepi birhday to u,
hepi birhday to u,
hepi birhday to u.....

25 September 2010 11:26 PTG

@etomyam
Terima kasih...
Amin..

@cikgu isza
Sama la...saya pun ada sorang jgk skrg ni tp dah 3 tahun umur dia.
Terima kasih, Insyaallah..

@NICK IRFAN
Terima kasih.... :)

25 September 2010 11:28 PTG

@Lee
Thanks....
sedapnya lagu...hehe.

p
26 September 2010 10:15 PG

hepi bufday tuan umah ;)
semoga hidup smakin gumbira & sehat2 slalu..

26 September 2010 10:15 PG

Salam Iza..selamat menyambut hari lahir..bestnya..tgk meriah jer..semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu yer Iza :)

26 September 2010 10:16 PG

hepi bufday ^^
smoga hidup smmin gumbira & sehat2 slalu.. Amin.. ;)

26 September 2010 10:46 PG

slmt hari jadi!. hee. nk kek? :P

26 September 2010 10:51 PG

@Nine
W'salam...terima kasih...A'a, meriah jgk thn lepas sambut kat kg. InsyaAllah, amin...

@p[A]n[A]d[O]L
Terima kasih...amin..

@cybernetic88
terima kasih...boleh2...ada lg ni...

26 September 2010 10:54 PG

happy bday...semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki...28 xla tua sangat..org putih cakap sweet 28...;)

26 September 2010 11:22 PG

salam ziarah...

selamat dtg ke blog ke blog buaya dan menjadi follower sy sekali k...

26 September 2010 11:24 PG

alamak...baru terbaca entry nih...
so nak ucap happy belated buffday!
rupanya kita hampir seusia yea...
hee...

26 September 2010 12:20 PTG

@black_mel
thanks...amin...ya la tu...

@buaya
Salam singgah....
InsyaAllah...

@belalang hijau
thanks....ya ka?

26 September 2010 1:32 PTG

happy brithday kak iza..moga2 saya doakan moga bahagia ke anak cucu dan suami tercinta amin...

26 September 2010 1:59 PTG

@pawaka19
terima kasih....amin...

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved