Lucky Draw Ramadhan

on Sabtu, Julai 17, 2010

Salam...

Buah kurma adalah salah satu makanan Sunnah. Aku suka sangat makan buah kurma sejak dahulu hingga sekarang hinggakan nama anak pun aku letakkan nama "Pohon Kurma" (dalam bahasa Arab la....). Dulu, di rumahku tidak pernah putus dengan bekalan kurma. Tapi sejak aku jarang balik ke kampung, stok kurma pun dah tak ada. Antara kurma yang aku gemar adalah kurma Nabi, kurma Maryami, kurma Cina dan kurma Syafawi.

Hari ni aku nak join Lucky Draw sempena kedatangan bulan yang mulia. Harap-harap boleh rasa buah kurma dari JMM. Syarat-syarat penyertaan pun cukup mudah. Jadi, pada sesiapa yang berminat, boleh join Lucky Draw yang dianjurkan oleh JMM.

Syarat-syarat penyertaan seperti berikut.

1. Mesti ada blog sendiri (ya)
2. WAJIB jadi follower di sini :
http://mysara-ya.blogspot.com (done)
http://alya-jualanmurahmurah.blogspot.com (done)

3.WAJIB buat entry kat blog sendiri dan ayat2 adalah seperti di bawah (done)

SAYA SUKA MAKAN BUAH KURMA


5. Sila masukkan Blog JUALAN MURAH MURAH dalam blog list anda
(ada dlm list tamu teratak)

6. Sila tinggalkan blog link url anda di ruangan ulasan entry ini sahaja (done)

7. Tarikh Tutup Penyertaan pada
31/07/2010 jam 11.59 Malam

8. Penyertaan di terima dari Malaysia sahaja (ok)

8. Hadiah Adalah Buah Kurma

Hadiah Pertama : Kurma Nabi 100g
( RM 20.00)
Hadiah Kedua : Kurma Tangkai 1box
( RM 18.00)
Hadiah Ketiga : Kurma Madu 1box
( RM 12.00 )

Cabutan akan di buat oleh
Puteri Kesayangan JMM, Nur Alya Maisarah..

Pada sesiapa yang berminat, jangan lupa join Lucky Draw ini.
Ranking: 5

7 comments

17 Julai 2010 pada 6:48 PTG

slalu gak mkn kurma..bukan bulan ramadhan je..cz byk khasiatnye

17 Julai 2010 pada 9:31 PTG

gd luck!

18 Julai 2010 pada 2:32 PG

gudluck...hope ko menang..iza..thnx untuk key chain..aku balik penang ari tu baru mak aku bgtau ada keychain untuk aku..sori lmbt ckp thnx...

18 Julai 2010 pada 6:13 PG

@Oong-ong
A'a...betul3x....

@@jura
Thanks...

@black_mel
Thanks, InsyaAllah.
Eh, dah lama tu. Aku pun dah lupa. tak pe....

18 Julai 2010 pada 9:05 PG

Jalan2 singgah santai awal pagi tapi tak jumpa shoutbox :-(

18 Julai 2010 pada 9:05 PG

Wah..best ^___^

21 Julai 2010 pada 12:44 PG

salam..tq sudi join

good luck

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved