Design Dari Seorang Blogger Otai

on Ahad, Julai 18, 2010

Salam...

Hari ini aku ingin memperkenalkan salah seorang rakan blogger yang sama-sama menubuhkan blog denganku dan lebih kurang seusia (dua minggu lebih muda) dengan Teratak Usang. Mungkin ramai yang telah mengenali beliau dan tak kurang juga yang belum kenal terutamanya blogger-blogger baru. Blogger yang aku maksudkan adalah tuan punya blog Republik guaOtai.


Pada yang belum pernah beramah mesra, sila la klik gambar di atas untuk ke blog beliau atau lebih mesra dengan panggilan Wachak. Untuk pengetahuan semua, Wachak ni amat suka dengan Wardina Safiyyah sampaikan gambar Wardina sentiasa melekat di blognya....(jangan marah ye.....)

Beliau juga pakar dalam Photoshop dan bab edit-mengedit gambar serta macam-macam design yang menarik. Sebelah mata je beliau boleh edit. Kadang-kadang (kata beliau la) sambil pejam mata pun beliau boleh buat tapi dalam mimpi la....

Buktinya anda boleh lihat banner dan header Teratak Usang yang telah dibuat khusus untukku. Terima Kasih Wachak. Aku akan kenang jasamu selagi aku mampu menerajui Teratakku ini, InsyaAllah.

Banner


Ini adalah Header yang dihasilkan oleh beliau.

Mulai detik ini, Teratak Usang akan berwajah baru. Sekali lagi jutaan terima kasih pada Wachak.




p/s: Pada Insan Tanpa nama (takut ke nak perkenalkan diri?), terima kasih kerana sudi berkunjung ke teratakku walaupun mungkin dalam keterpaksaan. Aku tidak akan sekali-kali membuang shoutbox tersebut. Teratakku adalah kepunyaanku. Maka, suka hati aku untuk aku menulis di sini kerana aku tidak pernah mengambil satu sen pun duit engkau mahupun duit mak bapak engkau. Maafkan aku atas segala kata-kataku.......


Ranking: 5

20 comments

19 Julai 2010 pada 1:06 PG

menarik.. bro wachak memang otai buat banner ni

19 Julai 2010 pada 1:13 PG

salam..
cantiknya banner dia!!

19 Julai 2010 pada 1:19 PG

perghhh ... berdesup ko wat N3.
ThankQ tolong pomot blog wa.
tang pic wardina tu jgn ar sebut.
wa ni pemalu weii ... hikhikhik

19 Julai 2010 pada 8:37 PG

Wah...nice!smart~
Post baru:Ini membuatkan kita berfikir?

19 Julai 2010 pada 9:44 PG

Nice header, I like :)

19 Julai 2010 pada 12:43 PTG

@kulanz
Memang tak dapat disangkal lagi...

@zulkbo
W'salam....
Thanks....tgk la sapa yg bikin...

@wachak
Semangat itu penting....
Malu konon....mgkin ya la kot kan...tp org bukan nampak pun muka ko...ko pun tak nampak muka org, buat apa nk malu?

@iqbalsyarie
Thanks...

@GreenLava
Thanks....

19 Julai 2010 pada 6:13 PTG

waaaa...otai betul...

19 Julai 2010 pada 6:17 PTG

@princeduyong
Napa tak sambung terus dgn Chak? menjadikan Wachak memang otai!!!!
Thanks sudi singgah dan nukilkan di sini.

19 Julai 2010 pada 8:48 PTG

uhuuu~ santek2..suke2...

19 Julai 2010 pada 9:05 PTG

tahniah.. makin lawa header blog hehe

20 Julai 2010 pada 10:41 PG

@att
Santek ke? Tempah la satu....

@Syafrizal
Terima kasih....
Sebelum ni belum ada header lg...

20 Julai 2010 pada 2:18 PTG

Salam. Yeag, da ada header.
Saya pun tgh fikir2 gak nak letak header ke tak. hehe.

*Dah letak link dalam blog. Terima kasih sudi exchange link dgn blog yg tak seberapa tu :)

20 Julai 2010 pada 2:37 PTG

huhu.
hensemkacakbergaya gak header ni. saya pun kurang pandai wt header2 ni dan juga sedang berfikir nk buat ke tak. huhu

OOh ya, saya dah letak link juga. Thanks!

20 Julai 2010 pada 3:57 PTG

sesuai.

20 Julai 2010 pada 4:17 PTG

@Affan Ruslan
W'salam...
Ok thanks...

@+akufobia+
Ya ka?
malu la, gbr besar sgt.

21 Julai 2010 pada 6:53 PTG

wachak mmg berbakat.. :D

22 Julai 2010 pada 1:31 PG

wah memang cantik... :-)

31 Julai 2010 pada 12:14 PTG

@ezany
Betul..betul..betul..

@Zikr the Jalanan Sepi Perantau
Terima kasih <--jawab bg pihak wachak..hehe...

8 Ogos 2010 pada 2:35 PTG

Cantik, huhu~~

8 Ogos 2010 pada 3:04 PTG

@Hamli Sanai.
Terima kasih.

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved