Penghargaan Utk Nescafe Ais

on Jumaat, Disember 11, 2009

Assalamualaikum semua.....
Rasa macam dah lama tak keluarkan sesuatu n3.

SELAMAT DATANG pada semua tetamu Teratak Usang...
Terima Kasih pada Nescafe ais kerana bertungkus-lumus menolong aku untuk menukar wajah Teratak yang telah usang ni ke wajah yang baru....

Jasamu di kenang.....

Pada sesiapa yang ingin menimba ilmu IT atau baru berjinak-jinak dalam dunia blog ni sila lawati Nescafe ais...


http://maribinablog.blogspot.com.


Banyak ilmu yg boleh dikorek dan digali di sana. Semoga kita sama-sama dapat berkongsi ilmu yang bermanfaat.

Jutaan terima kasih untuk Nescafe Ais Satu!
Ranking: 5

5 comments

13 Disember 2009 10:48 PG

Owrr blog nie , aku selalu lepak kat sini

13 Disember 2009 4:06 PTG

Ya ka?aku pun, tiap2 hari aku pi situ. Banyak yg aku x tau dan byk lagi yg perlu aku pelajari...bukan senang nk dpt ilmu percuma mcm tu kn....

13 Disember 2009 4:08 PTG

@touyakaruma

Ya ka?aku pun, tiap2 hari aku pi situ. Banyak yg aku x tau dan byk lagi yg perlu aku pelajari...bukan senang nk dpt ilmu percuma mcm tu kn....

25 Disember 2009 4:17 PTG

Yup, Nes antara yg terbaik.

25 Disember 2009 5:49 PTG

@Dak Wan

Ya..betul tu, x dpt disangkal lg...

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved