25 Fakta Tentang Iza Teratak Usang

on Sabtu, Januari 29, 2011

Assalamualaikum,
Salam 1 Dunia.



25 fakta tentang aku? Banyak juga tu. Aku di tag oleh Apih El Nino. Macam aku pernah jawab je tag ni. Pi mai pi mai, tang tu (sila panjangkan sebutan "tu") jugak. Terima kasih Apih sebab tag aku. Betul kata anda, tag sememangnya boleh dibuat entry.

25 Fakta Tentang Aku...

1. Aku susah nak tinggalkan (berubah) sesuatu tempat kalau dah lama aku tinggal kat situ.

2. Tak suka menunggu dan ditunggu.

3. Kalau nak makan, tak perlu makanan yang sedap-sedap. Janji kenyang dan dapat teruskan hidup.

4. Tak suka minum air melainkan terpaksa dan dipaksa. Kadang-kadang boleh lupa nak minum walaupun seteguk.

5. Tak suka makanan berempah.

6. Kalau orang pinjam sesuatu, pastikan jaga barang tu seperti hak sendiri tanpa merosakkannya. Aku akan buat perkara yang sama.

7. Janji mesti di tepati.

8. Tak suka orang yang menipu.

9. Seorang yang pendiam dan pendengar yang baik.

10. Paling malas nak menaip terutamanya tag yang panjang-panjang macam ni. Boleh aku stop kat sini tak? Next time mesti ada lagi tag macam ni. Jadi, aku sambung di entry yang bakal datang la kalau-kalau aku tertag lagi.

Pada sesiapa yang rajin jawab tag ni, dipersilakan ambil. Jangan malu-malu, tak perlu tunggu aku jemput. Selamat menjawab tag.
Ranking: 5

18 comments

29 Januari 2011 pada 1:18 PTG

salam..
simple women..
ermmm..semoga
menjadi isteri
yang solehah juga

29 Januari 2011 pada 1:53 PTG

suka menunggu dan ditunggu, baguslah fair n square la.
tapi cek ni direct kena tunggu orang.
sedih..

new blog update:
Oh Speed Trap!

29 Januari 2011 pada 5:12 PTG

25 perkara yang saya tak pernah tahu tentang... teratak usang.. serius tak tahu nie!!

29 Januari 2011 pada 6:17 PTG

salam
hehe amat bersetuju dengan point no 10 tu, panduan kepada mereka yg nak cipta tag mengetag ni...buatlah benda yg memudahkan orang, bukan menyusahkan hehehehe

29 Januari 2011 pada 7:12 PTG

@zulkbo
W'salam..
InsyaAllah...

@areripe
Ala, kesiannya..
Cuba buat org tunggu kita pulak, agak2 apa org tu rasa?

@Zik
Ya ka? Rasanya pernah cerita ttg teratak usang ni..

@etomyam
W'salam.
Hahaha, betul3x..

29 Januari 2011 pada 7:25 PTG

1. Kebanyakan orang begitu

2. Itu memang membosankan

3. Betul tu kita makan untuk hidup bukan hidup untuk makan

4. Yang ni, dr marah.... takut nanti di suapkan air ikut tangan...drip le tu..

5. Bukan mamak kot...

6. Fare and squre..

7. Muslim yang sejati..

8. Ingat sampai mati...kalau ditipu

9. Pendiam tak boleh jadi DJ cukuplah jadi blogger tak perlu bercakap, hanya menaip

10. Pergi tidur dulu, harap-harap dapat mimpi yang bagus-bagus untuk lima belas perkara.....


5.

29 Januari 2011 pada 10:16 PTG

salam..penat tag2 ni kan kak Iza..hehe.sy pun tak suka tunggu org..

30 Januari 2011 pada 11:41 PG

@muss
hehe...

@adele
W'salam.
Betul la...
jenuh nak memerah otak jgk menjawab.

30 Januari 2011 pada 1:50 PTG

alamak.... tak rajin nak menulis panjang yg ada law dan tertip mcm ni

sebab selalu merapu2 tanpa point

30 Januari 2011 pada 2:11 PTG

@Kujie
Tapi kak kujie tetap rajin menulis, kalau tidak, tak kan la ada blog yg gempaq mcm tu kan..

10 Februari 2011 pada 10:27 PG

1. saya juga golongan spesis yg malas nak jawab tag2 ni...hehe
2. kadang2 seronok baca tag camni..sebab bolehlah kenal serba sedikit tuan punya blog
3. agaknya, iza ni simple orangnyakan?

10 Februari 2011 pada 3:27 PTG

@hafizmd
Memang malas kn nak jawab, byk pulak tu...
Hmmm...ya la kot, simple je..

11 Februari 2011 pada 1:06 PG

air tu penting, lagi2 air masak dan bila cuaca tak menentu, jgn lupa minum ye :D

11 Februari 2011 pada 1:53 PTG

@tengkorakemas
Baik tuan...

15 Februari 2011 pada 9:46 PTG

25 fakta penting yang perlu difahami oleh orang-orang terdekat! Hehehe...

15 Februari 2011 pada 10:45 PTG

@WanWMA
hehe...

21 Februari 2011 pada 1:55 PTG

tag mengetag ni apa dia .. sorila tanya kot2 silly question

21 Februari 2011 pada 2:21 PTG

@CikSembang
Ni mesti CikSembang tak pernah kena tag...
Tag ni macam kita jawab apa yg ditanya pd kita oleh seorang blogger yg mengtag kita. Kita pula tag blogger lain pulak dan berterusan la..

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved