JOM MAIN SUDOKU CONTEST BY LUFFY

on Isnin, Disember 20, 2010

Assalamualaikum,
Salam 1 Dunia.

Hari ini aku terjumpa contest yang paling aku minat dan belum pernah mana-mana blogger buat. Tak ada sesiapa yang tag aku. Dengan senang hati, aku nak join contest ini. Contest ini dianjurkan oleh Luffy. Jika ingin mengetahui contest ini lebih lanjut, boleh klik DI SINI atau banner dibawah.



Aku dah ikut semua syarat-syaratnya dan kini aku nak tag saudari Riha.

Dah lama aku tak bermain game sudoku sejak bertukar handphone. Sesiapa yang tak pernah main, bolehlah mencubanya. Memang best. Untuk pengetahuan semua, tarikh tutupnya adalah pada 25 Disember 2010. Bermakna, hanya tinggal beberapa hari saja lagi untuk join contest ni. Selamat mencuba.
Ranking: 5

6 comments

20 Disember 2010 pada 11:26 PTG

you,
riha dah join contest ni before you tag..hehe

wachak
20 Disember 2010 pada 11:56 PTG

salam iza.
Bila masuk bab number ni jer wa kalah ... he22
cam na nak main sudoku ni erk. bleh ajarkan x ??

wachak
20 Disember 2010 pada 11:59 PTG

salam iza.
Bila masuk bab number jer wa kalah ... he33. x reti nk main ler. Bleh ajarkan wa x ??

21 Disember 2010 pada 12:08 PG

SALAM..
dalam kelompok jakun juga saya ni..
"sudoku" tu amende yek??

21 Disember 2010 pada 12:59 PG

malam2 kalau tak boleh tidor main sudoku... huhu..

21 Disember 2010 pada 5:33 PTG

@Riha NCL
Ya la, baru perasan kat sidebar tadi.

@wachak
W'salam
Senang je...tp sebelum tu kena bagi duit pengkeras sebanyak lima ringgit suku.

@zulkbo
W'salam..
Sudoku tu permainan nombor sebaris ke kanan dan bawah dari nombor 1 ke 9.

@Berita Sukan terkini
ek eh, aktiviti yg sama tu...

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved