Terima Kasih Pada Semua

on Selasa, Jun 22, 2010


Salam....

Sedang aku blogwalking dan membaca mesej di shoutbox, aku tertarik pada satu mesej yang ditinggalkan. Hari ini aku ingin mengucapkan jutaan terima ksih pada semua yang mengunjungi Teratak Usang. Dah lama tak tengok ruangan follower tetiba blogger Padin mengingatkan. Terima kasih pada beliau kerana mengingatkan aku dan sudi menjadi follower yang ke 500.

Aku baru 8 bulan berblog dan kini sudah mempunyai 501 follower. Terima kasih pada yang sudi follow blog yang tak seberapa ini. Aku tidak pernah meminta kalian untuk follow Teratak Usang tetapi jika ingin follow, dialu-alukan. InsyaAllah aku akan menyusul nanti.

Alhamdulillah, walaupun Teratak Usang tidak sepopular blog Ariff, Mel Romeo, Eryqazz, Dahlia dan ramai lagi yang top, tapi aku tetap bersyukur.

Kepada semua tetamu Teratak Usang, terima kasih sekali lagi kerana kedatangan anda di sini telah menyuntik semangat untuk aku terus menulis.

Terima kasih juga pada yang sudi exchange link. InsyaAllah, aku akan up date semula list tamu teratak kerana sudah ramai blogger tegar dan ada juga blog yang terus kesepian.

Ranking: 5

11 comments

22 Jun 2010 pada 1:11 PG

Tahniah..
teruskan berblog..

22 Jun 2010 pada 1:37 PG

tahniah..teruskan memburu 1000follower...

22 Jun 2010 pada 1:39 PG

sama2....:P

22 Jun 2010 pada 7:53 PG

tahniah dah lebih 500 saya punya baru 300++ 8 bulan jugak... apa yang penting cara penulisan kita orang suka kan...

Susu Badan Online

22 Jun 2010 pada 9:06 PG

wow.ramai.

22 Jun 2010 pada 4:17 PTG

@RastaMat
Terima kasih.....

@JMR
Terima kasih, InsyaAllah....

@nas
:)

@Sharinginfoz
Terima kasih...
xpe, pelan-pelan, nanti ramai la tu....

@nizamsani
Boleh la, nak bangga sikit2... :)

22 Jun 2010 pada 10:16 PTG

tahniah cik iza!!
teruskan berblog!!!

22 Jun 2010 pada 11:34 PTG

Tahniah.. tahniah.. teruskan usaha anda..

Jemput datang blog Prince.. bace entry baru.. Jangan lupa beri komen ok..
Prince Hairi- Aku NAk Marah Puas Puas

22 Jun 2010 pada 11:39 PTG

@mAsHiMaRo
Terima kasih....

@HairiAks
Terima kasih...
InsyaAllah...

23 Jun 2010 pada 12:16 PTG

semangat ngeblog kawan. ok

23 Jun 2010 pada 6:02 PTG

@indonesian news
Ok, thanks...

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved