Tugas Harian Bertambah.

on Selasa, September 18, 2012

Assalamualaikum,
Salam Sejahtera, Salam 1 Dunia.
Hari ini bermulanya tugas aku sebagai tukang hantar dan ambik anakku dari tadika memandangkan hubby dah bertukar tempat kerja.

Kalau sebelum ini tugasku hanya menguruskan hubby dan anak di pagi hari dan meniupkan kata-kata semangat untuk anak ke sekolah, hubby akan hantarkan anak ke sekolah sebelum ke tempat kerja. Kalau sempat balik atau aku tak sihat, hubby akan ambil anak dari sekolah. Tapi kini, awal-awal subuh pagi aku akan mandi dan bersiap-siap dulu sebelum mengejutkan hubby dan anak. Aku yang akan ambil alih tugas hantarkan anak ke tadika. Alhamdulillah, pagi ini semuanya berjalan lancar cuma si kecil je merengek-rengek dan akhirnya meraung-raung kerana terganggu tidurnya apabila terpaksa bangun bersama untuk hantar Alongnya ke tadika.

Bermula hari ini juga, aku akan menikmati kesibukan ini...
Ranking: 5

11 comments

18 September 2012 8:53 PG

Morning... selamat menjalani rutin harian yang baru, follower 1399

18 September 2012 11:22 PG

Salam perkenalan.... semoga semuanya dipermudahkan...

18 September 2012 11:30 PG

Rutin yang penuh dengan kemuliaan tu. Nikmatilah sepenuhnya.. :D

18 September 2012 12:52 PTG

banyak pahalanya tu boleh dikutip.. :)

18 September 2012 6:51 PTG

Waktu pagi tentu riuh dengan suara anak-anak. Ada yang tak jumpa stokin dan bermacam lagi. :-)

19 September 2012 5:50 PG

selamat menjalankan tugas, semoga semuanya ok.

19 September 2012 5:46 PTG

sunguh mulia melakukan tugas sebagai ibu dan isteri

19 September 2012 10:49 PTG

mmg sibuk..kene pandai uruskan masa utk selitkan aktiviti blogging ni..hehe

20 September 2012 2:33 PG

satu pengalaman yang sangat seronok untuk di kenang suatu ketika nanti

20 September 2012 2:33 PG

salam..
ermm..mudahnya perempuan
dapat pahala kan..?
sebab tu boleh pilih masuk
mana-mana pintu ke syurga

20 September 2012 12:36 PTG

Hehe..rutin yang biasa dialami oleh ibu yang bergelar pekerja..hehe..semoga rutin harian sebegini akan lancar selalu..

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved